Gå til innhold

Svineinfluensa - fort frisk

Encore

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tamiflu kan redusere varighet med ein dag og to. Det er derimot reseptbelagt og deles ikkje ut til gud og kvarmann.

Ellers må kroppen bruke den tida den treng. Du bør uansett ikkje bevege ute blant folk før minst 7 dagar etter utbrotet.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tror det beste er å stjele noen sovetabletter, tvinge i deg næring og gjøre som de i Mummidalen....

(halveis spøk/halveis ønske)

Tror det beste er å ri den ut, mins mulig tv og data burde få ned tiden, iallefall det jeg gjør når jeg har influensa.

Korter ned tiden med harde symptomer betraktlig, når du kan ta i deg mat er det bare å mekke noen lydbøker :)

Lenke til kommentar

c-vitaminer er bare forebyggende, hjelper ingen ting når du først er forkjølet. Det er bare en gammel myte som er motbevist.

Nå står det jo ikke akkurat noe influensa-politi" og skyter alle som går ut før karantene-tiden, da.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det er ikke lenger nødvendig å teste hver eneste person som har influensaliknende symptomer, er oppkast og diaré inne i bildet er jo man nesten sikker. Tamiflu er fint, og det får du på apoteket uten resept fram til midten av 2010. Det blir vel min tur snart, om jeg er heldig så times det vel med et par eksamendatoer.

Vaksinen er fortsatt aktuell på tross av at du muligens har hatt svineinfluensa, spesielt vist det ikke ble testet for det.

(Fakta er tatt i fra det jeg har lest i avisen om svinesnuen)

Endret av Algific
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...