MVI Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Bestillte meg nettopp en Archos 5 Internet Tablet. Er det noen andre som har noen erfaringer med disse spillerene fra Archos? Denne har en funksjon som gjør at den kan bruke 3G via bluetooth fra mobilen. men vet ikke om jeg kan bruke det her hjemme i Norge da jeg bestilte fra usa. Regner med at den kan mota siden det jo egentlig er mobilen som får 3G signalene og ikke Arhcos 5. Og hva med æ,ø og å på tastaturet? Endret 29. oktober 2009 av KjoTTbein Lenke til kommentar
MVI Skrevet 6. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 Alt fungerte som det skulle. Norsk språk og tastatur var det også på den Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 Vurderer selv en 32GB SSD versjon av denne android enheten. Hvilken versjon har du? Tittet litt på noen videoer på nettet og ser at SSD versjonen er atskillig tynnere en harddisk versjonen. Dette er jo naturlig, men vil kanskje også være bedre å holde i. Slik ellers, hvordan er stabiliteten osv? Har lest mye negativt om disse, men det har jo også kommet ny firmware som muligens har rettet disse feilene. Lenke til kommentar
MVI Skrevet 6. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Har 500GB versjonen. Var også litt redd for at den skulle bli for tykk før jeg fikk den. Men den er ikke så tykk og tung som man skulle tro. Den sitter faktisk ganske godt i hånden. Stabiliteten er ok. Noen restats i ny og ned. Men regner med de fikses på diverse bugs i sener oppdateringer. Endret 6. november 2009 av KjoTTbein Lenke til kommentar
vinagunner Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 veldig interessant enhet! nå, går det an å spille nett-poker på den?! skulle hatt webcam også... :!: Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Lurer litt på å skaffe meg ein slik sjølv. Korleis er lyd kvaliteten på den? Lenke til kommentar
MVI Skrevet 26. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Lyd kvaliteten er bra. Har ikke prøvd noe nettpoker så det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
vinagunner Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Lyd kvaliteten er bra. Har ikke prøvd noe nettpoker så det vet jeg ikke. kan ikke du vær så snill å prøve å se om pokerstars går på den. pfh takk Lenke til kommentar
MVI Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Lyd kvaliteten er bra. Har ikke prøvd noe nettpoker så det vet jeg ikke. kan ikke du vær så snill å prøve å se om pokerstars går på den. pfh takk Hehe, nei. Jeg registrerer meg ikke på noe poker greier. Om det er noe som er i nettleseren regner ejg med at det fungerer. Lenke til kommentar
vinagunner Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Lyd kvaliteten er bra. Har ikke prøvd noe nettpoker så det vet jeg ikke. kan ikke du vær så snill å prøve å se om pokerstars går på den. pfh takk Hehe, nei. Jeg registrerer meg ikke på noe poker greier. Om det er noe som er i nettleseren regner ejg med at det fungerer. jeg forstår din skepsis, men man trenger ikke å registrere noe som helst. det er bare å laste ned SW for å sjekke at det kjøres og at maskinen takler datamengden og grafikken, at den er noe mer enn bare en dyr ipod touch på dette område. deretter er det bare å slette. sjeft om du gidder, men forstår hvis du ikke vil bry deg med det hva med andre? Endret 1. desember 2009 av vinagunner Lenke til kommentar
MVI Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Jaja, får vell teste da. Hva er det jeg må laste ned for og bruke det? Lenke til kommentar
vinagunner Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Jaja, får vell teste da. Hva er det jeg må laste ned for og bruke det? very nice! gå til www.ladbrokes.com eller pokerstars.com, last ned sw, installer og prøve å spille som gjest eller se på andre spiller. det finnes demo der også. du trenger ikke å registrere deg i det hele tatt. har ennå ikke kommet over en håndholdt enhet som har klart dette, så jeg forventer ikke all verden. aner ikke hva som kreves. går ut fra at du har android-utgaven?! Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Kor var det du bestilte i frå, og kva blei total utgifta for den? Korleis er batteritida? Endret 9. desember 2009 av Tafsen Lenke til kommentar
MVI Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Tafsen: Bestilte fra Ebay ble 3170 NOk inkludert frakt Pakken ble markert som gave. Batteritiden er nå som så. Fikk akkurat hd feil på den så har sendt tilbake til usa. Vinagunnar: Nope, poker funker ikke. Lenke til kommentar
vinagunner Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Vinagunnar:Nope, poker funker ikke. ok, takker. dette fant jeg selv ut på min nyanskaffede 32g den var med på en 3 ukers tur til utlandet, og gjorde jobben den var ment til: mediaavspilling, chatting og nettsurfing (gps ikke testet ut. noen som har erfaring?). for en deilig skjerm! stabiliteten er mye bedre enn ventet, og snart blir firmwaren oppdatert til android 1.6 også. skulle ønske at den har bedre batteritid, kan avspille clips og snutter fra nettet (oftere) og at det var mulig å spille poker på den. men ikke umulig at slikt kommer over tid. men den er såvisst ingen fullgod erstatter for en laptop! angrer jeg? neppe, liker den mer og mer, faktisk! nå gjelder det å punge ut for de mange gadgetsene som etterfølger av dette kjøpet Endret 3. januar 2010 av vinagunner Lenke til kommentar
steinarstein Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 hei! Lurte på å skaffe meg en Archor 5, de virker geniale. Det eneste jeg lurer på er om det går ann å koble til et 3G modem USB 2.0 til disse, eller om du er nødt å gå gjennom bluetooth på telefonen? hei! Lurte på å skaffe meg en Archor 5, de virker geniale. Det eneste jeg lurer på er om det går ann å koble til et 3G modem USB 2.0 til disse, eller om du er nødt å gå gjennom bluetooth på telefonen? Lenke til kommentar
vinagunner Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 hei! Lurte på å skaffe meg en Archor 5, de virker geniale. Det eneste jeg lurer på er om det går ann å koble til et 3G modem USB 2.0 til disse, eller om du er nødt å gå gjennom bluetooth på telefonen? du må nok gå gjennom BT på telefonen, men hey! de fleste tlf har jo BT om dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå