Gå til innhold

program som "lurer" pcen til å lage en lyd dvd

fogduckers

Anbefalte innlegg

finnes det et prog som lager en lyd dvd? for har lyst te å lage en lyd dvd med maaasse musikk på som jeg senere skal rippe over til xboxen og vil helst at den ripper musikken over i mapper som den gjør med en vanlig cd

eller et program som "lurer" pcen til å tru at den brenner en cd isteden for en dvd sånn at jeg kan bruke den til å rippe musikk til xboxen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Poenget var at du ville ha et program som lagde en bildefil av en cd(den mest populære filtypen for dette heter iso).

Her er et dugelig program:

http://www.imgburn.com/

jeg skal ikke ha det i iso-.- for å si det enkelt: et prog som brenner musikk på dvd sånn at jeg kan rippe det over på min xbox sånn som den gjør med en cd

for når jeg brenner musikk på dvd som "filer" så spiller den bare av og ikke ripper

og musikken ligger fra før av på pcen som jeg skal legge inn på xboxen

Endret av andsa
Lenke til kommentar
Hvorfor brenner du ikke bare en CD hvis det er det du er ute etter?

Ellers har DVD en egen "musikk DVD" også, og som nevnt tidligere kan ihvertfall Nero brenne dette.

joa den brenner musikk dvd men jeg får ikke rippa musikken ifra dvden til xboxen og jeg har bare dvder ikke cder, for hadde noen ubrukte dvder slengans her og der og har ikke peng te mer cder

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...