Gå til innhold

Anbefal noen spill til Halloween!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Plattform?

De fleste som jeg lett kan laste ned spillet til :yes: HEHE NEIDA! men aktuelle platformer er PC, Playstation (originale), PSP og n64 (loool) antar jeg. Det kan anbefales PS2 og om noen har noe som anbefales sterkt.

Ellers er mine egne alternativer Project Zero 3, Forbidden Siren 2, Siren (PS3)og Resident Evil (remake til gamecube). Bare sånn i tilfelle jeg ikke får noen gode forslag.

Endret av Patney
Lenke til kommentar

Original Playstation? Da blir det Silent Hill, Parasite Eve 2 og Dino Crisis 1, i den rekkefølgen.

PC? Tja, Clive Barker's Undying har jo sine sier, men det begynner å dra på årene. Men på den annen side vil du jo ha anbefalinger til den originale PSen. ;) Ellers har vi jo Aliens Vs Predator om du spiller som Marine. Sier bare beep... beep... beep... :p Eller "I'm telling you there's something moving, and it ain't us!" :p

Lenke til kommentar

Har spilt en del AvP2, fantastisk spill. Dessverre var det en glitch som gjorde at jeg ikke kom meg videre nærmere slutten av spillet, så jeg fikk aldri gjennomført det.

Silent Hill låner jeg bort for øyeblikket, og er Parasite Eve så skummelt? Husker jeg spilte det som barn og ble ikke spesielt skremt... Mulig jeg husker feil. Samme gjelder Dino Crisis, dette er et mye mer actionbasert spill føler jeg.

Beklager, men den lista var elendig. Det er ikke (nødvendigvis) spillene den listet opp som er dårlige, men måten de blir representert på. Tamme gameplayvideoer og Silent Hill 2 er IKKE under "Psychological Horror"? whaaaaaaaaat. (Og det at den lister opp Silent Hill Shitcoming i det hele tatt). Men den minte meg på at jeg skal sjekke ut Call of Ctulhu, i det minste. Cliver Barker's Undying så også interessant ut :)

Endret av Patney
Lenke til kommentar

Har aldri fått spilt Parasite Eve 1, men Parasite Eve 2 har definitivt sine stunder. Det er ikke i nærheten av Silent Hill, men bra er det. Dino Crisis er mer actionbasert, men også det er skremmende. Det er ikke så mye "hopp ut av mørket og skremme deg", men dinosaurer er veldig raske... ;)

Ellers kan du jo prøve Alone in the dark: The new nightmare. Den siste biten er håpløs, men frem til da er det svært bra og ganske skremmende til tider.

Lenke til kommentar
Land of the Dead: Road to Fiddler's Green gjør seg nok godt denne helgen. Et knakende godt spill med deilig amerikansk stemning.

Anmeldelsene for det spillet virket ikke lovende!

Jeg vurderte Left4Dead, men har mer lyst på noe historiebasert jeg kan spille i mitt eget tempo. Dessuten er toeren rett rundt hjørnet, så vil vente på det. FEAR 2 har jeg faktisk her, men veldig usikker på om det er spillet jeg vil tilbringe tiden min med. Likte eneren, men ikke helt Halloween-spill synes jeg.

Endret av Patney
Lenke til kommentar

Det ble ikke noe spilling fordi jeg skulle ut, men takk for tips allikevel! Jeg tenker jeg "utsetter" det til neste helg, for jeg må teste ut Call of Ctulhu og Clive Barker's Undying. Det er disse jeg hadde valgt!

Egentlig spilte jeg litt Demon's Souls tidligere den dagen, i anledning Halloween-eventen ATLUS stelte istand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...