Patney Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg har lyst å kose meg med noen uhyggelige spill i helgen i anledning Halloween, så jeg trenger forslag til hva jeg skal spille. Helst ikke anbefal noen spill til PS2, da jeg har spilt de fleste grøsserne der som er verdt å bruke tiden sin på. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Plattform? De fleste som jeg lett kan laste ned spillet til HEHE NEIDA! men aktuelle platformer er PC, Playstation (originale), PSP og n64 (loool) antar jeg. Det kan anbefales PS2 og om noen har noe som anbefales sterkt. Ellers er mine egne alternativer Project Zero 3, Forbidden Siren 2, Siren (PS3)og Resident Evil (remake til gamecube). Bare sånn i tilfelle jeg ikke får noen gode forslag. Endret 29. oktober 2009 av Patney Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Condemned serien får meg til og sjekke under senga en ekstra gang før jeg legger meg! Men vet ikke om den er på PS3? Endret 29. oktober 2009 av p0pc0rn Lenke til kommentar
Patney Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Har 360 og, og har både Condemned 1 og 2. Frister ikke så å spille toeren nå. Lenke til kommentar
Wirrad Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Video fra GameSpot i fjor: http://www.gamespot.com/ps3/adventure/resi...5/video/6200366 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Original Playstation? Da blir det Silent Hill, Parasite Eve 2 og Dino Crisis 1, i den rekkefølgen. PC? Tja, Clive Barker's Undying har jo sine sier, men det begynner å dra på årene. Men på den annen side vil du jo ha anbefalinger til den originale PSen. Ellers har vi jo Aliens Vs Predator om du spiller som Marine. Sier bare beep... beep... beep... Eller "I'm telling you there's something moving, and it ain't us!" Lenke til kommentar
Patney Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Har spilt en del AvP2, fantastisk spill. Dessverre var det en glitch som gjorde at jeg ikke kom meg videre nærmere slutten av spillet, så jeg fikk aldri gjennomført det. Silent Hill låner jeg bort for øyeblikket, og er Parasite Eve så skummelt? Husker jeg spilte det som barn og ble ikke spesielt skremt... Mulig jeg husker feil. Samme gjelder Dino Crisis, dette er et mye mer actionbasert spill føler jeg. Video fra GameSpot i fjor:http://www.gamespot.com/ps3/adventure/resi...5/video/6200366 Beklager, men den lista var elendig. Det er ikke (nødvendigvis) spillene den listet opp som er dårlige, men måten de blir representert på. Tamme gameplayvideoer og Silent Hill 2 er IKKE under "Psychological Horror"? whaaaaaaaaat. (Og det at den lister opp Silent Hill Shitcoming i det hele tatt). Men den minte meg på at jeg skal sjekke ut Call of Ctulhu, i det minste. Cliver Barker's Undying så også interessant ut Endret 30. oktober 2009 av Patney Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Har aldri fått spilt Parasite Eve 1, men Parasite Eve 2 har definitivt sine stunder. Det er ikke i nærheten av Silent Hill, men bra er det. Dino Crisis er mer actionbasert, men også det er skremmende. Det er ikke så mye "hopp ut av mørket og skremme deg", men dinosaurer er veldig raske... Ellers kan du jo prøve Alone in the dark: The new nightmare. Den siste biten er håpløs, men frem til da er det svært bra og ganske skremmende til tider. Lenke til kommentar
Van der Ferst Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Obscure til pc ? Aldri prøvd det men, ellers ville jeg ha dratt fram Mod'en THEY HUNGER til gamle Half-Life.. Mener å huske at det var sabla bra! Endret 30. oktober 2009 av Heracles Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Land of the Dead: Road to Fiddler's Green gjør seg nok godt denne helgen. Et knakende godt spill med deilig amerikansk stemning. Endret 30. oktober 2009 av fargoth Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Left 4 dead (ha på kostyme og ta med venner) eller fear 2? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Land of the Dead: Road to Fiddler's Green gjør seg nok godt denne helgen. Et knakende godt spill med deilig amerikansk stemning. Anmeldelsene for det spillet virket ikke lovende! Jeg vurderte Left4Dead, men har mer lyst på noe historiebasert jeg kan spille i mitt eget tempo. Dessuten er toeren rett rundt hjørnet, så vil vente på det. FEAR 2 har jeg faktisk her, men veldig usikker på om det er spillet jeg vil tilbringe tiden min med. Likte eneren, men ikke helt Halloween-spill synes jeg. Endret 30. oktober 2009 av Patney Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Call og Ctulhu er et sabla godt valg! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 hva endte du opp med å spille? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Det ble ikke noe spilling fordi jeg skulle ut, men takk for tips allikevel! Jeg tenker jeg "utsetter" det til neste helg, for jeg må teste ut Call of Ctulhu og Clive Barker's Undying. Det er disse jeg hadde valgt! Egentlig spilte jeg litt Demon's Souls tidligere den dagen, i anledning Halloween-eventen ATLUS stelte istand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå