GrevenLight Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) P u r i f y e r Purifyer er et band med 4 medlemmer. Startet i Oslo av Jens, Jonnis(Jonatan), Milo og Jonas, gruppens medlemmer er 15år. Bandet har hittil bare laget 1 CD, Deep PhiloZophy. Album: Album: Deep PhiloZophy Tracklist: Urination! Eg Måste Ha Ein Penn Pt.2 Premlee7 - Happy Premlee7 - Sad Jeg Har Lyst På Snus Gladsnæss Jam The Taste Of Coffe Skorpebitmannen Premlee7's Sæd Tex Burger Sonde Premlee7 - Scary Electricity Man The Lighthouse Jam World Of Warcraft Det Kule Magasinet No Scope Superstar Høydepunker: The Lighthouse Jam, Gladsnæss Jam, Jeg har Lyst på Snus, No Scope Superstar, Electricity Man. Link til musikken deres Link! Purevolume Link2! Myspace Endret 22. mai 2010 av GrevenLight Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Electricity Man er awesome! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Da er siden oppdater sånn at man sjekke ut myspace siden også Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) haha! fantastisk! EDIT: Pepper er faen så kul. haha, fy faen Endret 6. desember 2009 av jonaz91 Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Haha! Pepper sangen kom bare helt av seg selv Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Heihei! Nå må alle sjekke ut www.myspace.com/purifyern Masse nye sanger Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Har nå fått tak i en Boss BR-600. Så nå ligger det 2 nye sanger ute på myspace Dere må høre, Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Purevolume link lagt til Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 24. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2012 Her var det ikke mye fart. Ta en titt på MySpacen, a! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå