tc47 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Only one man for the job. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 And that man don't really want the job. Jeg stemmer Hegland. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg snakket om Hegland hele tiden jeg... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Haha, moroklumpen Etter å ha tenkt litt mer på dette har jeg innsett at jeg egentlig burde takke ja til denne jobben. Virker som om folket vil ha meg, og det er egentlig ikke så veldig stress å overse utviklingen i Gooner-tråden. Vi har en fin og ryddig tråd hvor folk veldig sjeldent tyr til personangrep og den slags. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Vi har en fin og ryddig tråd hvor folk veldig sjeldent tyr til personangrep og den slags. Det skal det faenmeg bli slutt på. Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Fett hvis du gidder Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Merker meg at pollene er oppe for avstemming ang. kandidater til formann-vervet. Vennligst ta dette seriøst og stemm kun de personer som står for ditt lag. Valgfusk vil ikke bli tolerert.. Mvh Jarmo Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Noen må mekke poll! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Vi har en fin og ryddig tråd hvor folk veldig sjeldent tyr til personangrep og den slags. Det skal det faenmeg bli slutt på. Haha, du vil altså ha mer personangrep og madness i tråden? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Haha, du vil altså ha mer personangrep og madness i tråden? iRoman må jo få litt å henge fingrene i. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hva skjer videre? Skal dere ikke ha en avstemning? Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Stemmer: iRoman (selv om jeg trodde det var ganske klart ) Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Tror ikke at det er nødvendig å ha avstemning, alle vil ha iRoman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå