Gå til innhold

Bytte ut Nokia 5800 mot E52 eller lignende.

akle

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe meg en ny mobil.

Jeg har nå Nokia 5800, men er lei av touch. Jeg må i alle fall ha fysikk tastatur i tillegg. Touch fungerer egentlig kun til navigering i menyer, nettlesing og slikt for min del.

Er veldig fan av innholdet på Nokian jeg har nå. Er fullstendig avhengig av kalenderen. GPS er kjempe greit. Gode muligheter for og konfigurere selv. S60 er topp.

Det som er negativt er at plutselig er batteriet veldig dårlig en uke, får så og være greit neste uke.

Må ha:

En god og oversiktlig kalender.

En ok musikkspiller (synes den på 5800 er ok, men treg. Gjelder forsåvidt hele mobilen, kommer vel av touch skjermen)

Wifi

Aller helst GPS

Har sett litt på Nokia E52. Den virker som den har det meste. Men lurer på om det finnes andre alternativer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Vi har ganske lik historie. Byttet ut 5800 for en måned siden da jeg ble dritlei touch, spesielt på den. Var ikke i nærheten av å være noen "iphone-killer" som jeg fikk beskjed om av selger. Digger dog s60 da jeg hadde det på forgjengeren N82, med Garmin mobile xt, python applikasjoner og annet morsomt.

Jeg ville ha en skyvetlf, men vurderte samtidig e52 opp og ned. Etter å ha lest diverse tester og kommentarer gikk jeg for Nokia n86. "Grei pris" (3300,-), 8mp kamera med bra bilder for å være mobil, og ikke minst en gps som får kontakt med satelitter raskere en noen andre mobiler jeg har hatt (uten bruk av A-gps). Wifi er også på plass. Skjermen kunne kanskje vært skarpere, men jeg orket faktisk å se hele "Bruno" filmen på 86èn uten å klage eller "offe" meg. Blir å overføre flere filmer nå, godt med plass på 8gb internt minne og 8gig kort. Batteritiden kunne som på mange andre nokia også vært bedre, men har bestilt meg et sterkere batteri som forhåpentligvis kan løse det.

Nokia N86 er i allefall et alternativ du kan sjekke ut, jeg stortrives med nye tlf.

Sjekk Dinside test Her

Lykke til!

/pixl ^^

Lenke til kommentar

Ja den skal jeg vurdere.

Skal på klassetur så får se hvor mye penger som er igjen etter på.

Det som er surt er jo at 5800 er grei innvendig. Den skulle bare hatt et tastatur.

Endret av akle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...