OleAlexanderK Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Hey! Nok en gang! Lenke til kommentar
TGB Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Komposisjonsmessig synes jeg dette fungerte veldig bra. Muligens litt mørkt? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Har ikke så mye og si annet at jeg likte det. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Hun kunne med fordel ha smilt litt, nå ser det ut som hun kniper igjen munnen. Huden hennes ser også mer softet ut på bildet hvor vi ser henne forfra, enn ryggen hennes. Ryggen blir litt stor, den dominerer litt mye og hun ser kanskje litt breiskuldret og maskulin ut? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Liker det ganske godt; om jeg skulle ha forandre på noe så ville jeg nok økt kontrasten litt på det til høyre, virker som den er litt svakere der ? Kan det stemme? Og jeg ville kopiert catchlighten så hun hadde fått en på andre øyet også. Hun ser litt skjev ut i øynene nå, og det hjelper veldig mye med catch (selv om den er fake, og lyset er samme). Ellers synes jeg det ser fint ut. Rygg bildet ser litt distorted ut, men går utifra det skal vær slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå