gamerman Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Hei Kjøpte meg Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City i dag, Lost and damned og Gay ballad of Tony. Det er en god stund siden jeg spilte GTA 4 og jeg synes virkelig at frameraten på lost and damned ikke er så bra alltid. Kan det hende at jeg bare har glemt hvor "dårlig" framerate det var i orginal Gta 4 på xbox 360? Gay ballad of Tony har litt bedre framerate. Jeg har tenkt på om det kanskje ville kjørt bedre om jeg hadde lastet ned tillegspakkene og hatt hele orginale gta 4 og. Men alt er jo installert på harddisken så burde ikke ha noe å si. Kan forøvrig si at f.eks Forza Motorsport 3 kjører konstant 60 frame per sec. Så er vel ikke akuratt boksen min heller ^^ ##Mod-edit: endret emnetittel## Endret 30. oktober 2009 av Camrot Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Lav FPS er ganske så normalt i GTA4, hvertfall på Xboxen. Når du er i multiplayer med ingen trafikk ser du hvor smooth det kan være. Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 GTA4 lå på 30fps med noen dips når mye skjedde. Så ja.. det får ikke samme flyten som i et 60fps spill. Gleder meg til å komme hjem å fyre opp GTA igjen selv. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Jo ok, men det virker bare så "jerky".. Får prøve det på en annen maskin og da x) Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Jeg synes bare det var så mye værre en det jeg hadde sett på GTA 4 før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå