Cyberfrog Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg er ikke fan av levende lys i det hele tatt, men en god middag er flott. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hvis han blir kåt så er kvelden en suksess. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Jeg ville likt det kjempegodt og blitt veldig glad Har jo hintet til kjæresten min mange ganger, men hun har aldri gjort det sålenge vi har vært sammen Finnes vel ikke noe mer koslig enn å lage til litt for kjæresten og kose seg vel? Digger levende lys og slike ting jeg, og det vet hun også. Endret 30. oktober 2009 av Mantoius Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Tror jeg ville følt meg ganske ubekvem med hele situsjonen. Foretrekker ting litt casual. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Tror jeg ville følt meg ganske ubekvem med hele situsjonen. Foretrekker ting litt casual. Tror jeg også ville følt at det ble litt merkelig når jeg var 15. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ville du nok. Kan se for meg at det ville blitt lit merkelig selv når jeg blir eldre. Liker ikke når ting er så 'påkostet', ellel iscenesatt. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 har nok likt det jeg. Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ville du nok. Kan se for meg at det ville blitt lit merkelig selv når jeg blir eldre. Liker ikke når ting er så 'påkostet', ellel iscenesatt. Romantikk er jo litt iscenesatt uansett hvordan man snur og vender på det. Det er laget til for å skape en spesiell stemning, noe som man ikke hadde fått ved å bare ha en vanlig middag, og deretter flytte seg inn på soverommet med vanlig sex. Tenker man at det er iscenesatt og unaturlig så blir det det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå