Gjest gjestjente Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg bare lurte på en ting, hva syns gutter om at jenter gjør romantiske ting for dem? Jeg har litt lyst å lage en middag for gutten min en dag, men gjøre det litt romantisk og evt legge lys på soverommet. Ikke overdrevet, bare sånn at det er koselig. Men har på følelsen at han kommer til å føle seg ubekvem. Jeg vet at det jeg tenkte på var veldig noe som egentlig skal bli gjort for jenten. Men sånn generelt også. Hva hadde du som mann syns om det? Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg tror jeg hadde likt det =D Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg tror jeg hadde likt det =D +1 Kan varierer litt fra person til person da egentlig. Hvis han skal være "knallhard" så er det ikke sikkert han setter mye pris på det Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Høres koselig ut. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hvis du gjør det hele avslappet og med et glimt i øyet, så det ikke blir kleint for gutten, vil han sikkert bare synes det er kos. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det er veldig subjektivt, men jeg tror at de aller fleste guttene ville likt en sånn gest fra jenta si. En god middag med en god vin, i en mørk leilighet kun lyst opp av levende lys og alt som hører til, er noe vi gutta setter pris på også. Vi vil bare ikke innrømme det, for det står i veien for vår brautende mannfolk-oppførskjel. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Bare sørg for at kompisene får vite det Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg vet jeg hadde likt det, hvertfall om maten var bra Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg hadde blitt smigret, og veldig glad Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Nå er jeg veldig romantisk av meg, så jeg hadde nok felt en tåre eller to. Poenget mitt er at alle gutter og jenter er forskjellige, og bare du kan vite om han vil komme til å like det eller ikke. Du kjenner han best. Lenke til kommentar
Gjest Guest_J24_* Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg vil gjøre det samme for min kjære. Han er vant til å få middag av meg, men tenkte på en desemberpiknik på stuegulvet mitt med masse levende lys som eneste belysning. Vet ikke om han kommer til å like det men... Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 hadde nok likt det jeg og. må jo ikke bare være guttene som lager i stand noe. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg vil gjøre det samme for min kjære. Han er vant til å få middag av meg, men tenkte på en desemberpiknik på stuegulvet mitt med masse levende lys som eneste belysning. Vet ikke om han kommer til å like det men... Selvfølgeligt kommer han til å like det Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Bare ikke be han rydde og ta oppvasken etterpå, må komme frivillig ellers gjør du det selv. Ellers ødelegger du det hele ^^. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg som mann kan med hånden på hjertet si at jeg hadde følt meg veldig ubekvem. Tror det hadde skapt en slags unaturlig stemning, men så er jeg da veldig lite romantisk av meg. Romantikken hører hjemme i komedier =) Lenke til kommentar
Gjest gjestjente Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Takk for innspill! ser ut som de fleste hadde syns det var helt greit, så er mulig jeg prøver meg. Han er en smule romantisk av seg, og har gjort dette romantiske ting for meg før, så jeg tror ikke han kommer til å syns det er så veldig rart. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg som mann kan med hånden på hjertet si at jeg hadde følt meg veldig ubekvem. Tror det hadde skapt en slags unaturlig stemning, men så er jeg da veldig lite romantisk av meg. Romantikken hører hjemme i komedier =) varierer fra person til person. vil tro de som har litt macho, sånn stereotypisk, ville ha følt seg ukomfortabel. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg som mann kan med hånden på hjertet si at jeg hadde følt meg veldig ubekvem. Tror det hadde skapt en slags unaturlig stemning, men så er jeg da veldig lite romantisk av meg. Romantikken hører hjemme i komedier =) jeg hadde nokk og følt meg litt ubekvem , men kos hadde det sikkert vært og jeg ville ivertfall latt som jeg likte det for og gjøre dama glad . og så hadde jeg følt en plikt til og yte tilsvarende romantikk tilbake , noe jeg er håpløs på , føler meg som en idiot bare jeg skal kjøpe blomster eller noe jeg er dog håpløst uromatisk av meg Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Nå er jeg rimelig romantisk av meg, men ville nå ha satt utrolig stor pris på en slik gest. Hadde synes det var kjempekos Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Kjæresten min elsker slike ting, tror han ville satt pris på det jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå