Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter om romantikk.

Gjest gjestjente

Anbefalte innlegg

Gjest gjestjente

Jeg bare lurte på en ting, hva syns gutter om at jenter gjør romantiske ting for dem?

Jeg har litt lyst å lage en middag for gutten min en dag, men gjøre det litt romantisk og evt legge lys på soverommet. Ikke overdrevet, bare sånn at det er koselig. Men har på følelsen at han kommer til å føle seg ubekvem.

Jeg vet at det jeg tenkte på var veldig noe som egentlig skal bli gjort for jenten. Men sånn generelt også.

Hva hadde du som mann syns om det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er veldig subjektivt, men jeg tror at de aller fleste guttene ville likt en sånn gest fra jenta si. :)

En god middag med en god vin, i en mørk leilighet kun lyst opp av levende lys og alt som hører til, er noe vi gutta setter pris på også. Vi vil bare ikke innrømme det, for det står i veien for vår brautende mannfolk-oppførskjel. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_J24_*

Jeg vil gjøre det samme for min kjære. Han er vant til å få middag av meg, men tenkte på en desemberpiknik på stuegulvet mitt med masse levende lys som eneste belysning. Vet ikke om han kommer til å like det men...

Lenke til kommentar
Jeg vil gjøre det samme for min kjære. Han er vant til å få middag av meg, men tenkte på en desemberpiknik på stuegulvet mitt med masse levende lys som eneste belysning. Vet ikke om han kommer til å like det men...

Selvfølgeligt kommer han til å like det :)

Lenke til kommentar
Gjest gjestjente

Takk for innspill! ser ut som de fleste hadde syns det var helt greit, så er mulig jeg prøver meg. Han er en smule romantisk av seg, og har gjort dette romantiske ting for meg før, så jeg tror ikke han kommer til å syns det er så veldig rart.

Lenke til kommentar
Jeg som mann kan med hånden på hjertet si at jeg hadde følt meg veldig ubekvem. Tror det hadde skapt en slags unaturlig stemning, men så er jeg da veldig lite romantisk av meg. Romantikken hører hjemme i komedier =)

jeg hadde nokk og følt meg litt ubekvem , men kos hadde det sikkert vært og jeg ville ivertfall latt som jeg likte det for og gjøre dama glad .

og så hadde jeg følt en plikt til og yte tilsvarende romantikk tilbake , noe jeg er håpløs på , føler meg som en idiot bare jeg skal kjøpe blomster eller noe :p

jeg er dog håpløst uromatisk av meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...