djanrune Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 er byttet bremseskiver og luftet bremser og alt dette der men funker ikke. eller funker men er bare såvidt. Abs pumpa så har tatt kvelden? noen som vet? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Tenker mer bremsekraftforsterkeren jeg Lenke til kommentar
djanrune Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 har fundert på den også men skal bremsene bli nesten ubrukelige? får ene volvoen jeg hadde der var gåen bremsekraftforsterker, men bremsene fungerte helt ok på den Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det er jo den som gjør at bremsene vil fungere optimalt, så jeg tipper den Men er jo lett måte å teste ut på at den iallefall lever. Trykk en bremsen mange ganger med motor av, hold bremsen og start motor. Vis pedal synker så er det iallefall liv. Lenke til kommentar
djanrune Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 pedalen var ganske så hard slev når bilen gikk men får vel prøve og bytte bremsekraftforsterkeren og se om der er liv Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Er pedalen hard å trykke inn?? eller bare forsvinner den inn?? Hvis du kan trykke den rett i bunn nesten, så kan det væe lekkasje i vakumslangen til bremsekraftforsterkeren... Lenke til kommentar
eab Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 cossiemk1: jeg trodde iallefall at du visste at scorpio (bortsett fra frosken da) har elektrisk bremsekraftforsterker... Lenke til kommentar
djanrune Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 den er hard og trykke inn noe den ikke var før i tiden Går ikke and og trykke helt inn. Lenke til kommentar
pedervl Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Sjekka at det ikke ligger noe bak pedalen? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 cossiemk1: jeg trodde iallefall at du visste at scorpio (bortsett fra frosken da) har elektrisk bremsekraftforsterker... Hehe, burde kanskje visst det, men scorpio har jeg ikke vært mye borti Lenke til kommentar
djanrune Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Sjekka at det ikke ligger noe bak pedalen? Hehe ja ligger ikke akkurat noe murstein eller noe slikt bak pedalen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå