Verbal Hologram Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hei var på pcen så skrudde den seg automatisk. Den kom noen meldinger om antiviruset men hvet ikke hva det stod siden det var ikke jeg som var på pcen. Moren min kan ikke mye om pcen. Pcen skrur seg av automatisk. Hva kan jeg gjøre ? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hei var på pcen så skrudde den seg automatisk. Den kom noen meldinger om antiviruset men hvet ikke hva det stod siden det var ikke jeg som var på pcen. Moren min kan ikke mye om pcen. Pcen skrur seg av automatisk. Hva kan jeg gjøre ?Ta maskinen med til et dataverksted, der kan de helt sikkert fikse den for dere Lenke til kommentar
PerB Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) ... Den kom noen meldinger om antiviruset men hvet ikke hva det stod siden det var ikke jeg som var på pcen. Hva kan jeg gjøre ? Siden du mistenker virus bør du poste i riktig kategori (Antivirus of datasikkerhet) samt følge de prosedyrene som står i sticky. EDIT: Også denne kategorien (Maskinen fungerer ikke) krever at det oppgis en del info om PCen. Her mangler alt. Les sticky på toppen i emnet. Endret 30. oktober 2009 av PerB Lenke til kommentar
Cundou Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Post problemet ditt her: Antivirus og datasikkerhet. Der får du garantert hjelp av noen som vet hva de snakker om. Jeg ville ikke tatt med maskinen til reparasjon, da dette er dyrt og unødvendig før du har prøvd å fikse problemet selv. Endret 30. oktober 2009 av Cundou Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Sry var stresset når jeg ikke fikk den på. Installerte ubuntu så nå er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå