MrAvionics Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Hei. 1. Hvilken score bør haddisken få på windows opplevelsesinndeks hvis man skal spille tunge spill? 2. Spiller GTA 4 og det går glatt, men med jevne mellomrom blir det ett halv minutt med hakk før det går seg til, kan det være for lite minne eller får dårlig prosessor? Min maksin: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Nvidia Geforce 9800GTX/9800GTX+ Ahtlon 64 X2 5000+ 4GB DDR2 800mhz [Får bare brukt 3GB pga 32-bit] Asus m2n-mx se plus Noen ideer på noe som bør byttes ut? Endret 29. oktober 2009 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 1. Stort sett lite å si hvor rask den er. Slikt blir lastet inn i minnet uansett. En på rundt 4 og oppover burde gå uten problemer. Sikkert noe lavere også. 2. Kan være så mangt. Spillet, harddisk, skjermkort, drivere. Skjermkortet ditt begynner å bli avleggs nå. Det samme gjelder forsåvidt prosessoren også. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Ok, blir 3GB minne litt lite i GTA 4? Her er forresten det jeg får opp i opplevelses inndeksen Der er det prosessoren som er dårligst. Kansje oppgradere den? Noen tips til prosessor som støtter Asus m2n mx se plus? Eller kansje jeg bør kjøpe nytt hovedkort og gå får en veldig god prosessor? Er DDR2 godt nok eller må man over på DDR3 snart? Endret 29. oktober 2009 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
weebl Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 jeg kjører gta 4 glatt på mitt 8800gts prød å skru ned grafikken litt? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) jeg kjører gta 4 glatt på mitt 8800gtsprød å skru ned grafikken litt? hmm, ja kan teste å skru grafikken ned litt [Kjører på det dataen anbefaler da=)] EDIT: Det hakker med jevne mellomrom selv på laveste grafikk, så hva kan være galt da? Spill oppdatert. Drivere som følgte med Windows Endret 29. oktober 2009 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå