Gå til innhold

Olympus E-450 + kitlinse - neste dagstilbud 6.11


Anbefalte innlegg

Du må nok kjøpe ett ekstra E-450 imorgen slik at du får tatt ett skikkelig bilde. ;)

 

Var og tittet på det igjen idag, lett å bli litt skeptisk pga størrelsen og liten søker. Men så er det bare å se på prisen ifht de andre kameraene de har på entrylevel og så forsvinner tvilen.

 

Kjøper heller E-450 selv om E-420 er neeesten samme kamera, mest fordi det er en nyere modell og sikkert vil være lettere å selge ved evt senere salg. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som vet om •MASD-1 (microSD attachment), en overgang for MicroSD til XD-slot, kan brukes på E-450? Slik at man kan bruke SD-kort i stedt for XD (min laptop har kun SD-leser). Den følger med noen av kompaktene, men ikke med E-450.

MASD-1 passer kun til de kameraene der den følger med (stort sett alle kompakter siden 2008). Men du vet at E-450 tar CF-kort i tillegg til XD? Bare for å være sikker på at du ikke lar være å kjøpe fordi du tror den bare tar XD-kort :-)

 

Forøvrig legger jeg meg ikke oppi forhandleres tilbud eller hva folk kjøper :-)

 

Erik

Olympus Norge

Lenke til kommentar
Og der var kortet dratt. :whistle:

 

 

Samme her! Føltes utrolig godt :) Tar gledelig i mot andre kjøpsråd og "must" som må til. Så blant annet på et minnekort, og et stativ til 150 kr, smart og lite. Var egentlig perfekt, men tenkte jeg skulle høre med dere her på forumet, for ingen av dere har elkjøp-logoen på skjorten. Merker fort at han fyren var ute etter å selge mer. Så anbefalinger mot minnekort, et lite stativ (LITE) og veske taes gledelig i mot!

Lenke til kommentar
Kornete og mørk søker kan også skyldes nedblendet objektiv. Nå vet ikke jeg om det er mulig å låse D90 nedblendet, men er det det så kan jo det også være en årsak. Virker veldig merkelig at en D90 skal ha mørkere søkere enn E-450

I den grad dette ikke er endelig avklart, så er det altså sånn at Nikon har en LCD i søkerne sine (litt som Canon 7D, bare bedre... ;)).

 

Når det ikke er batteri i kameraet, så blir denne skjermen mørk og grumsete, så å se gjennom søkeren på et Nikon-kamera uten batteri vil være en nedslående opplevelse. :)

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Hvis noen ikke har fått kjøpt enda, så har nettbutikken samme tilbudet nå :) Eneste er at man må betale litt frakt, collect@store er ikke ett valg.

 

http://www.elkjop.no/product/foto-video/sp...ympus-e-450-kit

 

Eller om man vil kjøpe enda ett :!:

Jeg bestiller heller herfra enn å vente til 8.desember, iogmed at nettbutikken har på lager.

 

Forøvrig ganske klassisk Elkjøp at de går tom for de gode varene på få timer. Hvorfor tar de ikke inn mer på lager når de uansett garanterer for prisen i 3 dager, eller 1 dag i dette tilfellet.

 

Iflg lagerstatusen så er alle butikkene i storbyene iallefall utsolgt for E450, det var de ikke igår.

Lenke til kommentar
Forøvrig ganske klassisk Elkjøp at de går tom for de gode varene på få timer. Hvorfor tar de ikke inn mer på lager når de uansett garanterer for prisen i 3 dager, eller 1 dag i dette tilfellet.

 

Jeg kunne skrevet en roman om alle gangene jeg har opplevd dette med Elkjøp og Lefdal...

 

Men uansett! Gratulerer med gode kjøp! Skulle kjøpt et selv, hadde det ikke vært for at jeg ikke trenger det i det hele tatt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...