Gå til innhold

Olympus E-450 + kitlinse - neste dagstilbud 6.11


Anbefalte innlegg

Siden dette tilbudet ser interessant ut for flere så foreslår jeg å lage en generell tråd for dette flotte dagstilbudet hos Lefdal--> Neste tilbud Elkjøp 6.11.

 

Prisen er altså 2500 med kitlinse. Ja, dette er billig og ja, kvaliteten på Olympuskameraer er bra sammenlignet med andre merker. E-450 er forøvrig den nyeste E-4xx serien og ikke en gammel modell.

 

Så, er det noen som slår til imorgen ?

Endret av Spartan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Er det noen som vet om •MASD-1 (microSD attachment), en overgang for MicroSD til XD-slot, kan brukes på E-450? Slik at man kan bruke SD-kort i stedt for XD (min laptop har kun SD-leser). Den følger med noen av kompaktene, men ikke med E-450.

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om •MASD-1 (microSD attachment), en overgang for MicroSD til XD-slot, kan brukes på E-450? Slik at man kan bruke SD-kort i stedt for XD (min laptop har kun SD-leser). Den følger med noen av kompaktene, men ikke med E-450.

Det går ikke. MASD fungerer kun på enkelte av kompakt-modellene - og der følger den med.

 

Tom

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV
Er det noen som vet om •MASD-1 (microSD attachment), en overgang for MicroSD til XD-slot, kan brukes på E-450? Slik at man kan bruke SD-kort i stedt for XD (min laptop har kun SD-leser). Den følger med noen av kompaktene, men ikke med E-450.

Det går ikke. MASD fungerer kun på enkelte av kompakt-modellene - og der følger den med.

 

Tom

Takk, da tror jeg faktisk jeg står over. xD-Minnekortene er dyrere enn SD/SDHC, og jeg må kjøpe kortleser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV
Ja, i dette tilfelle må du bla opp den store sum av 4,68 dollar (ca. 25 kr) inkl frakt. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10316

 

En krone her og en krone der, er viktig å ta med i helheten..

Tydeligvis store forskjeller: Jeg sjekket bare på japanphoto.no, der kostet 2 GB XD-kort 349 og kortleser 399.

 

Jeg kan ikke finne større minnekort enn 2 GB heller, er det max i XD?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...