Rocky1 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 H Melk smaker jo drit, Lettmelk er tingen Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Istede for å bytte til h-melk og få minimalt med ekstra kalorier gjennom det, så burde du heller implementere litt nøtter i kosten. Spørs om det melkefettet er så forferdelig bra. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Lett melk!! drikker mellom 1,5 - 2l lettmelk om dagen... btw er det mye for en som er 14 år? Så lenge du ikke merker noe ubehag så.. ok, merker ikke noe ubehag nei, og til TomHel mamma betaler Lenke til kommentar
Knife Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Istede for å bytte til h-melk og få minimalt med ekstra kalorier gjennom det, så burde du heller implementere litt nøtter i kosten. Spørs om det melkefettet er så forferdelig bra. Hvorfor er alle folk så jentene på fett? Fett er dårlig for deg, man kan bli feit av det! .. Jeg skrev en stil på skolen om fett og karbohydrater, der jeg agrumenterte at fett ikke var så ille som folk skulle ha det til. Og det har mange positive effekter med det. Fikk en 5 Det er karbohydratene i melken jeg er mest redd for. Nøtter har jeg gått ganske lei av, spiste før 100g mandler hver eneste dag. Men det varte jo i 3 månder før jeg måtte kutte ut på det. Endret 22. november 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Spiser selv 100 g + med mandler om dagen, hvorfor kuttet du det ut? Ble du rett og slett lei? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Spise 100g mandler dag inn og dag ut, ja jeg ble lei.. Men har tenkt å starte opp igjen fra neste uke med 50g. Det var jo en konge kaloribombe da. 540kcal per 100g, 55g fett og 20g proteiner. Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Yeah, perfekt for en travel student;). For ikke å snakke om at det fettet som er i mandlene er av den sunneste typen. Soz for OTinnlegg btw. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 H-melk H Melk smaker jo drit, Lettmelk er tingen Ja, det syns jo du, så da er det jo bare å begynne å drikke lettmelk.. Hail Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå