Robocoop Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Jeg blir så forbanna. Det blir et griseri uten like. Likevel så betaler jeg ikke 20 kroner for luft i butikken. For sånn er kjøpebrødet. Bollen står klar med tørrvarene, men jeg er så sur at jeg ikke gidder å begynne pga alt sølet og alt som er så j*%#& dyrt i det landet her Endret 30. oktober 2009 av Robocoop Lenke til kommentar
M-J Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 hmm javel.. kjøp deg brødbakemaskin da Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Kjøp First Price/Euroshopper-brød da. Billige greier. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Fordelen med å bake brød selv er jo at man kan putte oppi akkurat det man liker. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Shut the fuck up and act like a man! Men dont bake! Get a woman to bake the bread for you! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Hvis du kan bake brød, så blir det ikke så mye søl. Learn 2 bake lixom Endret 29. oktober 2009 av Campin Carl Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Fordelen med å bake brød selv er jo at man kan putte oppi akkurat det man liker. Kan fort bli et interessangt brød. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Nå står de og hever. Jeg kom meg over irritasjonen........ 1 kg fullkorn Fibra, hvete. 2 dl siktet hvete 4 dl siktet rugmel litt olivenolje 1 ts salt litt sukker tørrgjær 1,5 liter vann EDIT: Steketid ca. 50 min på 220 grader Endret 29. oktober 2009 av Robocoop Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Bra at du baker selv Kan tenke meg det blir mer kompakt og næringsrikt på den måten. Veldig luftig det som selges i butikkene, det har du rett i . Mange ganger har jeg lurt på hvorfor jeg ikke blir skikkelig mett av butikkbrød. Noen ganger har jeg funnet luftlommer store som tennisballer, sier jo litt Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Kanskje jeg laster opp et bilde etterpå. Om resultatet blir som ønsket........ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Vi venter i spenning Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Fordelen med å bake brød selv er jo at man kan putte oppi akkurat det man liker. Kan fort bli et interessangt brød. Morgenbrød Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Fordelen med å bake brød selv er jo at man kan putte oppi akkurat det man liker. Kan fort bli et interessangt brød. Morgenbrød Med eller uten krem? . Det spurte vi om i sommer etter å ha vært på fylla og vel på vei hjem igjen klokka 7 om mårran xD Edit: Vi gikk innom ett lokalt bakeri her. Endret 29. oktober 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Bakt brød er alltid bedre enn kjøpebrød, kudos for at du gidder å bake selv. Jeg liker selv Focaccia og gulrotbrød. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Det andre satte seg fast i formen. Må få kjøle seg ned litt... EDIT: Der løsna det. Men det fikk litt medfart Endret 29. oktober 2009 av Robocoop Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Fordelen med å bake brød selv er jo at man kan putte oppi akkurat det man liker. Kan fort bli et interessangt brød. Morgenbrød Pleier de å bakes? Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Fordelen med å bake brød selv er jo at man kan putte oppi akkurat det man liker. Kan fort bli et interessangt brød. Morgenbrød Pleier de å bakes? Jupp, ved 37 grader i selvønskede minutter. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Finnes jo bra butikkbrød også da, men de koster gjerne opp mot 30 kr. Nekter å begynne å bake som singel, geez... brødbakemaskin må jo også rengjøres, sikkert mye søl der også. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Speltbrød på rema - 23 spenn - win Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå