Gå til innhold

ny mobil! 2000 kroner, vurderer nokia 5630, er den bra eller burde jeg ta en annen?

Pjotter

Anbefalte innlegg

hei : )

skal da få meg ny mobil. jeg går 10'ende klasse og vil derfor ha en undeholdningsmobil. jeg bruker nå en gammal nokia uten fargeskjerm :p siden jeg har ødelagt en del telefoner :p vil helst ikke bruke noe mer enn litt over 2000 kroner.så vurderer derfor denne nokia'n 5630. er denne bra? eller har dere noen tips om en annen mobil til rundt 2000 kroner? : )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vil ikke ha qwerty og helst ikek skyve heller. touch eller sånn vanlig tror jeg jeg helst vil ha. sånn lignende 5630 liksom. det trenger ikke å være expressmusic eller walkman eller noen sånn spesiell type musikkmobil, for jeg har mp3 spiller. men det gjør ikke noe heller å tå det. kameraet er ikke så sinnsykt viktig, bare det kan ta greie bilder.

ellers så er det vel ikke noe spesielt...en grei underholdningsmobil. helst 3G, men klarer jo en alltids uten da :cool:

Lenke til kommentar

Den er jo storebroren som jeg også anbefalt litt tidligere...

Men jeg personlig hadde ikke kjøpt den, kun fordi jeg kjenner mange som har den og jeg har ikke lyst til å være som mengden...

Det er jo opp til deg selv...Om jeg ikke hadde kjent mange som har den, ville jeg garantert kjøpt den selv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...