Pjotter Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 hei : ) skal da få meg ny mobil. jeg går 10'ende klasse og vil derfor ha en undeholdningsmobil. jeg bruker nå en gammal nokia uten fargeskjerm siden jeg har ødelagt en del telefoner vil helst ikke bruke noe mer enn litt over 2000 kroner.så vurderer derfor denne nokia'n 5630. er denne bra? eller har dere noen tips om en annen mobil til rundt 2000 kroner? : ) Lenke til kommentar
andhaj Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Pappa har den Nokiaen...Han er misfornøyd, for det er en del surr og tull med den... Kan dessverre ikke komme med noe tips i farten... Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hva med nokia 5530? https://prisguiden.no/product.php?productId=111957 Lenke til kommentar
Pjotter Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 hmm, ja har hørt en del om at den klikker litt innimellom, men tror jeg kan overleve me det, bare det ikke skjer heele tiden. ja. 5530, kan være en mulighet. har sett en del på den også. tar gjerne imot flere forslag Lenke til kommentar
andhaj Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det skjer egentlig ofte...Henger seg opp når han prater, er ikke alltid den ringer, masse surr når han skal ringe, osv... Da ville jeg heller anbefalt 5530 eller 5800... Lenke til kommentar
Pjotter Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 hmm, ja da skjønner jeg at det kan være irriterende. skal se nærmere på de to du anbefaler så får jeg se : ) tusen takk Lenke til kommentar
andhaj Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg kunne hjulpet mer om du skrev litt mer om hva telefonen bør ha... Vil du ha touch, QWERTY, skyve, kamskjell? Og underholdningsdelen? Spill, musikk, kamera, evt. andre funksjoner? Lenke til kommentar
Pjotter Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 vil ikke ha qwerty og helst ikek skyve heller. touch eller sånn vanlig tror jeg jeg helst vil ha. sånn lignende 5630 liksom. det trenger ikke å være expressmusic eller walkman eller noen sånn spesiell type musikkmobil, for jeg har mp3 spiller. men det gjør ikke noe heller å tå det. kameraet er ikke så sinnsykt viktig, bare det kan ta greie bilder. ellers så er det vel ikke noe spesielt...en grei underholdningsmobil. helst 3G, men klarer jo en alltids uten da Lenke til kommentar
andhaj Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Da tror jeg nok du bør kjøpe Nokia 5530... Lenke til kommentar
Pjotter Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 men hva med 5800 XPRESSMUSIC? den er jo nesten lik som 5530, men med mye bedre specs... og er bare 200 kroner dyrere. hva tror du/dere'? :!: Lenke til kommentar
andhaj Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Den er jo storebroren som jeg også anbefalt litt tidligere... Men jeg personlig hadde ikke kjøpt den, kun fordi jeg kjenner mange som har den og jeg har ikke lyst til å være som mengden... Det er jo opp til deg selv...Om jeg ikke hadde kjent mange som har den, ville jeg garantert kjøpt den selv... Lenke til kommentar
Pjotter Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 så det nå hmm, skal se litt mer på de telefonene, er veldig usikker. virker som man får mye mer for pengene i 5800 en i 5530....vanskelig avgjørelse... ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå