hyp3z Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Kjøpte meg nylig en Samsung Jét S8000 men er i tvil om jeg skal kvitte meg med denne og heller gå for en Iphone 3GS. De største negative trekkene med Jet'en var mangler på applikasjoner som kan hentes ned og hastigheten på nettleseren. Dessuten vet jeg ikke enda om jeg liker trykkfunksjonen på skjermen. Jeg har satt opp pluss og minus for telefonene under, og inviterer andre til å komme med innspill jeg ikke har med på lista, eller kanskje ikke har tenkt over. Takk! S8000 Fordeler: Veldig bra skjerm, AMOLED Bra batteri Popper opp i ¨My Computer¨ med USB kabel Hendig størrelse Veldig bra på video Ulemper: Ikke multitouch. Trykkfølsom skjerm (ikke kapasitiv, er vel en smakssak?) Litt treg nettleser Tungvint å velge stille-modus (har ikke funnet noen hurtigtast enda?) Push-mail fungerer ikke optimalt, minste intervall er 30 minutter Mindre skjerm, 3.1" "ingen" appstore 3GS Fordeler: Kjapp og lett nettleser Kapasitiv skjerm med multitouch Appstore Kjapp i bruk Ulemper: Dårlig batteritid Stor i lomma Er det andre ting jeg har glemt e.l? Er det noe poeng i å bytte til 3GS? Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 minus med 3gs er vel også dårligere kamera og den kjører bare ett program i gangen. Lenke til kommentar
andhaj Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg personlig er ikke fan av noen av de merkene, men jeg ville nok beholdt Samsungen... Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 På grunnlag av Appstore, kjappere nettleser og bedre mail muligheter blir det iPhone til uka. Men for de som legger mer vekt på kamera, fysisk størrelse og batterilevetid ville jeg anbefalt Jet'en :-) Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Finnes flere app'er som gjør kameraet bedre, sjekk de ut. Hvis du jailbreaker får du også multitasking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå