Jarmo Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Stemmer for skriftlig avstemming Dere kan jo sende stemmene på pm til noen som vil ta imot disse og er habil i saken Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Valg 09 - Stemmetråden - Manchester United-tråden. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Og hvorfor har ikke jeg eller Sameboe kommet på listen når begge har sagt at vi kan? Jeg ser ingen steder at de som står på lista må være nominert av andre... Lite sansylig at jeg ville vunnet eller kanskje fått noen stemmer i det hele tatt men var det ikke demokrati? Endret 3. november 2009 av mx1000 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ja eg vet ikke eg. Trodde faktisk at man skulle bli nominert av andre, men betyr jo lite uansett. Er man ikke engang nominert så er vel ikke potensialet for antallet stemmer så veldig høyt heller. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Jeg tok de som ble nominert, men kan gjerne sette dere opp. Fikset nå. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Har ikke noe med deres avstemning å gjøre, men har sett at mange begrunner valget sitt med "er aktiv under kamper". Hvorfor skal dette ha noe å si? Jeg ser ikke for meg at klubbformannen skal være en brannmann som sitter konstant på vakt, men en bruker som viderefører brukernes ønsker og forslag til moderatorer. Ser ikke hvordan dette krasjer med å ikke være aktiv under kamp? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Har ikke noe med deres avstemning å gjøre, men har sett at mange begrunner valget sitt med "er aktiv under kamper". Hvorfor skal dette ha noe å si? Jeg ser ikke for meg at klubbformannen skal være en brannmann som sitter konstant på vakt, men en bruker som viderefører brukernes ønsker og forslag til moderatorer. Ser ikke hvordan dette krasjer med å ikke være aktiv under kamp? Man må følge med på oppførselen til brukerne under kamper. I etterkant må formannen og modene gå sammen og bli enige om hva slags straff som burde bli gitt til brukere som ikke kan kontrollere seg under kamper. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Har ikke noe med deres avstemning å gjøre, men har sett at mange begrunner valget sitt med "er aktiv under kamper". Hvorfor skal dette ha noe å si? Jeg ser ikke for meg at klubbformannen skal være en brannmann som sitter konstant på vakt, men en bruker som viderefører brukernes ønsker og forslag til moderatorer. Ser ikke hvordan dette krasjer med å ikke være aktiv under kamp? Man må følge med på oppførselen til brukerne under kamper. I etterkant må formannen og modene gå sammen og bli enige om hva slags straff som burde bli gitt til brukere som ikke kan kontrollere seg under kamper. Postene er der fremdeles når kampen er over, evt i pausen. Hvis mods har slettet dem kan de kopiere dem og vise dem til klubbformann. Hvor mange er det som gidder å være politimann under kamp? Ser ikke problemet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Brannmann, politmann... Hva blir det neste? Lege? Beats me. Du får spørre de brukerne som har sagt at dette er viktig. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Enig med Hegland. De fleste sitter ikke på dataen og skriver ROOOOOOOOOOOOONEEEEEEEEEEEEEEEEY under kamp forhåpentligvis uansett. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Vel, det er under og rett etter kampene det pågår mest "bitching"... Så... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg tviler på at den moderatoren man evt skal prate med sitter på forumet hver bidige kamp heller. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Sant det... Må ærlig innrømme at eg ikke helt har fått full forståelse for hva en formanns oppgaver skal være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå