Gå til innhold

Kandidaturtråden for Manchester United

Jørgen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og hvorfor har ikke jeg eller Sameboe kommet på listen når begge har sagt at vi kan? Jeg ser ingen steder at de som står på lista må være nominert av andre...

Lite sansylig at jeg ville vunnet eller kanskje fått noen stemmer i det hele tatt men var det ikke demokrati?

Endret av mx1000
Lenke til kommentar

Har ikke noe med deres avstemning å gjøre, men har sett at mange begrunner valget sitt med "er aktiv under kamper". Hvorfor skal dette ha noe å si? Jeg ser ikke for meg at klubbformannen skal være en brannmann som sitter konstant på vakt, men en bruker som viderefører brukernes ønsker og forslag til moderatorer. Ser ikke hvordan dette krasjer med å ikke være aktiv under kamp?

Lenke til kommentar
Har ikke noe med deres avstemning å gjøre, men har sett at mange begrunner valget sitt med "er aktiv under kamper". Hvorfor skal dette ha noe å si? Jeg ser ikke for meg at klubbformannen skal være en brannmann som sitter konstant på vakt, men en bruker som viderefører brukernes ønsker og forslag til moderatorer. Ser ikke hvordan dette krasjer med å ikke være aktiv under kamp?

Man må følge med på oppførselen til brukerne under kamper. I etterkant må formannen og modene gå sammen og bli enige om hva slags straff som burde bli gitt til brukere som ikke kan kontrollere seg under kamper.

Lenke til kommentar

Man må følge med på oppførselen til brukerne under kamper. I etterkant må formannen og modene gå sammen og bli enige om hva slags straff som burde bli gitt til brukere som ikke kan kontrollere seg under kamper.

Postene er der fremdeles når kampen er over, evt i pausen. Hvis mods har slettet dem kan de kopiere dem og vise dem til klubbformann. Hvor mange er det som gidder å være politimann under kamp? Ser ikke problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...