Jotun Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Personlig så tror eg at en av de viktigste egenskapene til en formann må være å kunne se en sak fra to sider. Linken mellom mods og brukerne skal ikke alltid forsvare brukerne. Han skal derimot tale brukernes sak. Formannen skal ikke sitte som en forsvarsadvokat og forsvare helt klare brudd på retningslinjer. Men han skal derimot brukes i tilfeller der "urettferdighet" har skjedd... Trodde eg da. Da må me ha en formann som tør å si en ærlig ting. Og ikke bare hvis det gjelder ene veien. Jeg føler at Limbeck som representant for min egen del vil føles som en Bærumsgutt som som skal representere gutta i Groruddalen, men jeg kan bare snakke for meg selv. Noen er fra Bærum og vet du. Ikke alle her er fra Groruddalen By the way. Ser eg er nevnt noen ganger nå. Har ingen tro på at eg gidder. Skulle noe slikt skje så skulle det hvertfall vært klart flertall for det (let's face it, noe slikt ville aldri skjedd ). For her inne orker ikke eg å sitte mellom barken og veden og være låst med at eg har en offisiell tittel på forumet, hvis halvparten av folkene helst kunne tenkt seg en annen... Da er det bedre å være fri og frank og gi spark i alle retninger Endret 30. oktober 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg føler at Limbeck som representant for min egen del vil føles som en Bærumsgutt som som skal representere gutta i Groruddalen, men jeg kan bare snakke for meg selv. Noen er fra Bærum og vet du. Ikke alle her er fra Groruddalen Jo? Formannen skal fungere som en kaptein, ikke sant? Han skal være den som taler for resten av laget. Han skal ikke klage på klare utvisninger eller gule kort, men når spillerne på laget blir urettferdig behandlet, så skal han gripe inn. Sant? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det er min forståelse ja. Virker på enkelte her inne som at den viktigste oppgaven er å skrive masse innlegg. Vel, mener den vel så viktige funksjonen er å lese masse innlegg. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Vel! Har jeg drita meg ut med Manchester United- navnet så har jeg gjort det, ber om unnskyldig, jeg.. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Vel!Har jeg drita meg ut med ManU så har jeg gjort det, ber om unnskyldig, jeg.. Det går så greit, Jarmo. Det å skrive ManU er noe som de fleste ikke har peiling på at er støtende. Jeg skal la noen andre ta seg av historie-leksa, men det har hovedsaklig med at det blir brukt som et skjellsord av andre supportere i England som en forkortelse for Manure. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Kunne ikke brydd meg mindre, Jarmo mener ikke noe vondt med det uansett. Så lenge det ikke kommer i fra Pool-leiren så går ManU fint, Mæænju er jo populært på folkemunne. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Fixed og rettet opp nå, samt noen ot-poster fikk sparken. Det å skrive ManU er noe som de fleste ikke har peiling på at er støtende. Visste ikke det, how come? Edit: en snill supporter av klubben sende en pm til meg, takker for hjelpen. Nå vet jeg det.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hello! Når kan vi starte med avstemming(poll)? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Vi trenger noen svar fra de mest nominerte først, om de i det hele tatt ønsker et slikt verv. Jeg savner svar fra både Hyrlen og NK. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg er jo konstant pålogget forumet, men jeg er ikke aktiv under kamper. Siden jeg tross alt ser kamper andre steder enn ved pc'n somregel. Å jeg leser nok mer enn jeg poster for tiden. Tar godt på meg et verv som formann. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Dette er en svært god idé, og skal vi ha en lagkaptein vil jeg gjerne se Hyrlen, Points eller Wis. Kan vi ikke gjøre en bruker ansvarlig for å få inn skriftlige stemmer fra oss i United-campen? Som Points så riktig sier, en poll vil jo være tilgjengelig for samtlige på forumet. I denne saken vil vi ikke har meningene til samtlige på forumet.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Må hvertfall ikke ha en åpen poll slik som i liverpool sin tråd. Vi får stemme på våre egne Å etterspør stemmer blir håpløst, må nok ordne det til slik at det stemmes skriftlig direkte i tråden, så foretar man en opptelling senere. Kan bli rotete, men skal være greit til slutt å telle over og utrope en "vinner". Pluss at man da ser hva folk stemmer, og kan danne deg et bilde av hvem som er hvem sin venn og motsatt. Så slipper man å lure på det :!: Endret 3. november 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Merker meg at pollene er oppe for avstemming ang. kandidater til formann-vervet. Vennligst ta dette seriøst og stemm kun de personer som står for ditt lag. Valgfusk vil ikke bli tolerert.. Mvh Jarmo Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Merker meg at pollene er oppe for avstemming ang. kandidater til formann-vervet. Vennligst ta dette seriøst og stemm kun de personer som står for ditt lag. Valgfusk vil ikke bli tolerert.. Mvh Jarmo Hvor Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Liverpool-supportere har mekket pollen selv, det kan også dere gjøre.. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Stemmer for skriftlig avstemming Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Stemmer for skriftlig avstemming Nei, faen...Det blir no jævlig rot! Vi kjører poll med et siste alternativ som er "Jeg er ikke United fan, men vil se hvordan avstemningen går" Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Folk som ikke har peiling stemmer jo i hytt og gæver uansett om man har et siste alternativ. Skal være fullt mulig å telle innad i tråden. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Jeg starter opp en ny tråd der vi kan ta stemmingen innad i tråden, fullt mulig og holde den oversiktlig. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Folk som ikke har peiling stemmer jo i hytt og gæver uansett om man har et siste alternativ. Skal være fullt mulig å telle innad i tråden. Fortsatt veldig rotete og unødvendig. Dette skal være et anonymt valg, for enkelte liker ikke andre brukere. Og det ender med personangrep! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå