Gå til innhold

Kandidaturtråden for Manchester United

Jørgen

Anbefalte innlegg

ManU

Rapportert! Grov overtramp!

Tror ikke Jarmo visste at det var et skjellsord, så jeg tilgir han denne gangen. Uakseptabelt om det skjer igjen i en tråd om Manchester United, da blir det rapportert! Om du skal samarbeide med oss, så må du vite bedre. :wee:

@TomHel: Haha. :!:

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns det er veldig kjekt at folk ser på meg som ein aktuell kandidat, men eg får referere til det eg sa tidligare i dag:

Ser også at enkelte har nevnt meg som ein mulig kandidat, noko eg må seie er veldig hyggelig, men eg trur rett og slett at det vil bli problematisk for meg å finne nok tid til å bekle eit slikt verv. Det blir for vanskelig å vere aktiv nok, jamnt over gjennom heile året, når eg i tillegg til skulen, har to jobbar og litt sånn. At eg f.eks jobbar annakvar laurdag gjer sitt til at det mest truleg ville bli vanskelig å gjennomføre oppgåvene som formann på ein god nok måte. Så dersom det skal settast opp ein poll over mulige alternativ, så trur eg nok at eg bør utelatast frå den. Håper folk fortsetter å jobbe for at vi får eit bedre miljø i tråden, og satsar på at den som til slutt får rolla gjer ein god innsats. Det er samtidig viktig at resten av oss tar i eit lite tak sjølv, det er jo som kjent brukarane som lagar innhaldet og setter premissane for korleis vi vil ha det.

Men tusen takk niko og Kjartan

Lenke til kommentar

Orket ikke skrive så langt på hvert spørsmål etter par glass med vin:

Er du interessert i å vere klubbformann for United-supporterane her inne?

Ja, selvfølgelig! Jeg føler at jeg kan passe på mine United kompiser og si ifra hvis de går for langt.

Er du interessert i å gjere ein skikkelig innsats for at vi andre skal få eit bedre miljø i United-tråden og generelt i underforaet for internasjonal fotball?

Jeg henger i Internasjonal Fotball delen av forumet, og ser på det som et viktig punkt at vi graver oss ut av gropa. Vi alle har forbedringspotensiale.

Er du forebredt på å legge ned det arbeidet som krevst for å gjere ein skikkelig jobb?

Selvfølgelig, hvis jeg skulle bli valgt, så tror jeg at jeg greier jobben min svært godt.

Har du tid til å legge ned det arbeidet som krevst for å gjere ein skikkelig jobb?

Jeg er på Diskusjon.no alle dager i uka, og vil nok sette en betydelig del av fritiden min på jobben.

Føler du sjølv at du er ansvarleg nok til å ha eit sånt verv?

Ja, jeg føler jeg har nok lederinnstinkt til det, jeg vil ikke behandle andre brukere bedre enn noen andre, alle går under en kam fordi det er sånn et forum må være.

Klarer du å halde hovudet nokonlunde kaldt, når resten av United-supporterane helst vil gå i strupen på eit troll?

Dette kommer helt ann på hvor ille trollet er, men jeg er som regel ganske snill mot troll, selv om jeg egentlig missliker alle.

Er det noen jeg helst ser som klubbformann vedsiden av meg så er det:

Limbeck

Wisbatov

D'Amico

Disse er de jeg ser som mest kvalifisert ettersom at de er flinkest å holde seg i skinnet.

Lenke til kommentar
Veldig skuffet over at Limbeck ikke er nevnt oftere og tidligere.

Vil ha han som Foreman!

Mange av de andre som er nevnt, mange, ikke alle, er alt for "hardcore" når det brenner rundt laget. Vi trenger en med ro.

Enig, føler han har respekt fra alle brukerne i United tråden, samt at han er eldst også. Helt klart den som er best kvalifisert i mine øyne :)

Lenke til kommentar
Vi skal tross alt velge formann for en klubbtråd, ikke sognepresten i Oslo Domkirke.

Hva har det med å oppføre seg og ikke gå bananas og oppføre seg som en idiot i kampens hete å gjør?

Mener det er en viktig faktor for en Formann.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Forklar hva du prøver på da? Unngå at andre vinner?

Å være enig er en ting, å ha respekt for en person er noe helt annet.

Eg tror helt ærlig svært mange har vel så mye respekt for Limbeck som de fleste andre brukerne, selv om noen ganske få har sterkt kritisert noen av meningsytringene til brukeren.

Selv om eg ikke er enig i alt noen av brukerne her inne sier, så betyr ikke det at eg ikke har respekt for noen her inne.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Hvor aktiv er egentlig Limbeck? Jeg har ingenting personlig mot Limbeck, men jeg føler at en formann bør være aktiv og representere flertallet. Jeg føler at Limbeck som representant for min egen del vil føles som en Bærumsgutt som som skal representere gutta i Groruddalen, men jeg kan bare snakke for meg selv.

Lenke til kommentar

La nå alle komme med forslag uten å hakke på andre. Selv mener jeg at en formann er en som bør være aktiv før-under-etter kamp og kan holde roen og det er egentlig veldig få av de som er nevnt som kan det utenom et par stk.

Hyrlen og Nightkeeper er egentlig best egnet til denne jobben, men jeg mener de er litt for lite aktive til å være en formann.-

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...