Gå til innhold

Kandidaturtråden for Manchester United

Jørgen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik jeg ser det er dette viktig:

• Må være voksen. Ikke nødvendigvis myndig, men heller ikke 14 år. (ikke vondt ment, men dette er min mening)
  • Må være seriøs. Ikke drive med no form for tull samt ha en warning tilnærmet 0%.
  • ville være "formann". Ikke bare fordi noen ønsker en, men fordi man virkelig vil.
  • Har tid samt er aktiv og frekventerer forumet ofte.
  • Har respekt hos brukerne.

Endret av Points
Lenke til kommentar
Slik jeg ser det er dette viktig:
  • Må være voksen. Ikke nødvendigvis myndig, men heller ikke 14 år. (ikke vondt ment, men dette er min mening)
  • Må være seriøs. Ikke drive med no form for tull samt ha en warning tilnærmet 0%.
  • ville være "formann". Ikke bare fordi noen ønsker en, men fordi man virkelig vil.
  • Har tid samt er aktiv og frekventerer forumet ofte.
  • Har respekt hos brukerne.

Det vil også si aktiv under kampene?

Ikke noe vondt ment mot Hyrlen og Night, men de er sjelden aktivt under kampene så vidt jeg har sett selv er jeg også det endel.

Lenke til kommentar

Det er klart at det er eindel som må tenkast på for dei aktuelle kandidatane til vervet:

- Er du interessert i å vere klubbformann for United-supporterane her inne?

- Er du interessert i å gjere ein skikkelig innsats for at vi andre skal få eit bedre miljø i United-tråden og generelt i underforaet for internasjonal fotball?

- Er du forebredt på å legge ned det arbeidet som krevst for å gjere ein skikkelig jobb?

- Har du tid til å legge ned det arbeidet som krevst for å gjere ein skikkelig jobb?

- Føler du sjølv at du er ansvarleg nok til å ha eit sånt verv?

- Klarer du å halde hovudet nokonlunde kaldt, når resten av United-supporterane helst vil gå i strupen på eit troll, eller andre lags supporterar? Tenk litt over korleis de reagerer når nokon prøver seg på provokasjonar eller sånne ting i United-tråden. Er du veldig hårsår? Blir du lett provosert over ting som kanskje egentlig ikkje var så veldig alvorlig meint? Klarar du å halde eit sakleg nivå i dei fleste tilfelle, også når andre ikkje gjer det?

- Har du lyst å bli klubbformann fordi det høres skikkelig kult ut å vere klubbformann, så bør du nok kanskje revurdere om du er det beste alternativet.

Som Points nevner så er det også viktig at den som skal vere klubbformann i det minste opptrer voksent. At denne personen absolutt må vere voksen i alder, spelar forsåvidt ikkje så mykje rolle for meg, men det er veldig viktig at dømmekrafta og oppførselen er på plass.Herunder kjem også det med å vere seriøs. Det må sjølvsagt vere lov å ha det gøy på forumet, men vi har neppe så veldig godt av å ha ein formann som opptrer som ein klovn. Då vil ein sannsynligvis også raskt miste eindel respekt frå dei andre brukarane her inne og det er nok ganske viktig at den som tar på seg denne rolla har ganske brei støtte og er godt respektert blant sine likesinna.

Burde heilt sikkert lagt til enda litt til, men det er vel neppe alle som gidder å lese alt, så då kan eg like gjerne gi meg for kvelden. ;)

Lenke til kommentar

Orket ikke skrive så langt på hvert spørsmål etter par glass med vin:

Er du interessert i å vere klubbformann for United-supporterane her inne?

Ja.

Er du interessert i å gjere ein skikkelig innsats for at vi andre skal få eit bedre miljø i United-tråden og generelt i underforaet for internasjonal fotball?

Uansett hvor "trist" det faktisk er å si det, så er United-tråden en stor del av hverdagen min. Jeg ønsker å ha en fin hverdag, så at jeg ønsker å få et bedre miljø i United-tråden kommer ikke som noen stor bombe.

Er du forebredt på å legge ned det arbeidet som krevst for å gjere ein skikkelig jobb?

Ja.

Har du tid til å legge ned det arbeidet som krevst for å gjere ein skikkelig jobb?

Ja. Jeg er så og si "alltid" online på d.no utenom de få timene jeg sover og de 3 timene hver dag jeg uttøver makt på små barn.

Føler du sjølv at du er ansvarleg nok til å ha eit sånt verv?

Ja.

Klarer du å halde hovudet nokonlunde kaldt, når resten av United-supporterane helst vil gå i strupen på eit troll

Jeg klarte å forholde meg rolig etter tapet mot Liverpool denne helgen. Så ja, det betyr at jeg klarer å holde hodet kaldt i alle situasjoner.

Har du lyst å bli klubbformann fordi det høres skikkelig kult ut å vere klubbformann, så bør du nok kanskje revurdere om du er det beste alternativet.

Det høres faktisk skjikkelig kult ut, men det er nå andre grunner til at jeg faktisk ønsker å bli det. Jeg "melder" meg kun som et alternativ, brukerne får bestemme og det er ikke så viktig at det blir meg så lenge valget faller på en som kan gjøre en god jobb. Jeg vet at jeg kan gjøre en god jobb.

Endret av Points
Lenke til kommentar

- Er du interessert i å vere klubbformann for United-supporterane her inne?

Ja, det er klart.

- Er du interessert i å gjere ein skikkelig innsats for at vi andre skal få eit bedre miljø i United-tråden og generelt i underforaet for internasjonal fotball?

Jeg sitter stort sett hvert bidige øyeblikk på diskusjon.no når jeg er hjemme og til tider sitter jeg også på skolen. Det er trist når jeg sikkert sitter fire timer + hver dag, men til gjengjeld skal det sies at det er usedvanlig koselig å ha noen likesinnede å diskutere med, så, ja, jeg er interessert i å legge ned alt det arbeidet som det er behov for.

- Er du forebredt på å legge ned det arbeidet som krevst for å gjere ein skikkelig jobb?

Jeg svarte vel egentlig på det i spørsmålet over, så, ja.

- Har du tid til å legge ned det arbeidet som krevst for å gjere ein skikkelig jobb?

Jeg går Allmenn påbygning nå og selv om det er usedvanlig mange norsk innleveringer og prøver så har jeg mer enn nok av tid.

- Føler du sjølv at du er ansvarleg nok til å ha eit sånt verv?

Jeg føler at jeg er ansvarlig nok, i all hovedsak har jeg opptredt modent jevnt over i min tid her på forumet.

- Klarer du å halde hovudet nokonlunde kaldt, når resten av United-supporterane helst vil gå i strupen på eit troll, eller andre lags supporterar? Tenk litt over korleis de reagerer når nokon prøver seg på provokasjonar eller sånne ting i United-tråden. Er du veldig hårsår? Blir du lett provosert over ting som kanskje egentlig ikkje var så veldig alvorlig meint? Klarar du å halde eit sakleg nivå i dei fleste tilfelle, også når andre ikkje gjer det?

Jeg er vel en av de som provoserer lite, ja, jeg har hatt mine diskusjoner med Pool-supportere også, men jeg føler at jeg er blant de mest reflekterte brukerene og klarer å holde roen. Jeg hadde et innlegg etter Liverpool - seieren som noen brukere fant provoserende, men det var et derby-tap og jeg følte ikke at det var spesielt provoserende. Hårsår? Nei, det er jeg nok ikke :)

- Har du lyst å bli klubbformann fordi det høres skikkelig kult ut å vere klubbformann, så bør du nok kanskje revurdere om du er det beste alternativet.

Jeg har alltid drømt om å være opphøyet over alle andre, neida, bare tuller :p. Jeg vil være klubbformann slik at vi kan forbedre forumkvaliteten. Jeg er i likhet med Points fornøyd så lenge vervet faller til en bruker som kan gjøre en god jobb, en aktiv bruker.

Lenke til kommentar

Syns det er flott at folk ser ut til å ta dette alvorleg.

Ser også at enkelte har nevnt meg som ein mulig kandidat, noko eg må seie er veldig hyggelig, men eg trur rett og slett at det vil bli problematisk for meg å finne nok tid til å bekle eit slikt verv. Det blir for vanskelig å vere aktiv nok, jamnt over gjennom heile året, når eg i tillegg til skulen, har to jobbar og litt sånn. At eg f.eks jobbar annakvar laurdag gjer sitt til at det mest truleg ville bli vanskelig å gjennomføre oppgåvene som formann på ein god nok måte. Så dersom det skal settast opp ein poll over mulige alternativ, så trur eg nok at eg bør utelatast frå den. Håper folk fortsetter å jobbe for at vi får eit bedre miljø i tråden, og satsar på at den som til slutt får rolla gjer ein god innsats. Det er samtidig viktig at resten av oss tar i eit lite tak sjølv, det er jo som kjent brukarane som lagar innhaldet og setter premissane for korleis vi vil ha det.

Lenke til kommentar

Ser at jeg også har blitt nevnt. Først vil jeg si at det er utrolig hyggelig å bli satt opp på en sånn liste. Veldig gøy å vite at det er noen som setter pris på min tilstedeværelse her. :)

Deretter vil jeg si at jeg har veldig lyst til å gjøre en innsats for å gjøre United-tråden til et bedre sted å være, men jeg må nok meddele at jeg ikke har tid nok til å ta på meg en sånn jobb. Det har dere kanskje merket i form av at jeg skriver en del færre innlegg enn det jeg gjorde før. I tillegg er jeg nesten bombesikker på at de andre som er blitt nevnt vil gjøre en bedre jobb enn det jeg kunne ha gjort, både fordi de er eldre enn meg og fordi de virker veldig innstilt på å ta på seg en sånn jobb. Derfor bør jeg nok utelates fra en eventuell poll over formannskandidater, men jeg lover å gjøre min del for at United-tråden skal bedres ved å passe ekstra godt på meg selv fremover. :)

Edit: Synonymer er en fin ting.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...