Anonymous?? Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hvis man har kjemi 1 etter kunnskapsløftet, kan man ta kjemi nivå 2 (som privatist) etter reform-94 og likevel dekke kravene for kjemi nivå 1 og 2 når man skal søke videre? Altså, går det an å kombinere kunnskapsløftet og reform-94 på den måten? Lenke til kommentar
Utsynet Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Har du kjemi 1 etter kunnskapsløftet må du nok ta kjemi 2 etter det samme "løftet". 3KJ, som det het før, er forbeholdt de som er reform 94 elever i videregående. Uansett det beste svaret får du nok hos en eksamensansvarlig/inspektør/rådgiver ved en videregående skole. Lenke til kommentar
Gresskar Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jo dette er fullt mulig, jeg tar Fysikk1 nå og skal ta 3fysikk (94-reform) etter jul. Regner med det samme gjelder for kjemi Lenke til kommentar
Anonymous?? Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Jo dette er fullt mulig, jeg tar Fysikk1 nå og skal ta 3fysikk (94-reform) etter jul. Regner med det samme gjelder for kjemi Skal du ta 3fysikk som privatist eller elev? Noen som vet hvem jeg kan spørre for å få et helt sikkert svar? Hvilken side på Internett jeg kan gå på? Lenke til kommentar
Gresskar Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 ja jeg tar det som privatist, tok også fysikk 1 som privatist. Du bør vel ringe privatistkontoret hvor du bor, men her i trondheim er det fullt mulig. (siden de setter ikke opp eksamen til kunnskapsløftets kjemi 2 og fysikk 2 neste år) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå