Sealine Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Heisann. Mottok min Multicom Compal KHLB2 på døra igår kveld, og intrykket sålangt er meget bra. syntes designet er tøft, og pcn jobber veldig raskt og godt. Men det er to ting som gjør meg litt skeptisk. - "Fn" tasten er løs, slik var det da jeg mottok maskinen. Er ikke dette litt sløvt mtp at de har satt sammen pcn slik jeg ønsket det selv, og da tenker jeg at dette er noe de burde sett med egne øyne? I tillegg har de lagt inn operativsystem for meg, så dette er for meg litt rart. - Har fått blåskjerm på maskinen to ganger allerede, på kun et par timers arbeid med installering av diverse, surfing etc. Burde jeg klage og sende pcn i retur? Er egentlig ikke keen på å gi den fra meg nå som jeg endelig har den Lenke til kommentar
cartoon Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det første du burde gjøre er å ringe til de så fort som mulig... Hør hva de råder deg til å gjøre. Blåskjerm KAN være drivere etc som lager disse problemene. Men det som jeg reagerer på er den løse "Fn" tasten. Det er et "hardware" problem som de kan reagere på hvis du ikke sier ifra så fort som mulig.. Uansett, ring dem og hør hvordan du bør gå frem i denne saken(Har de en ordentlig support så logger de din samtale på dataen(ikke tale da seff). Spørr etter referansenr/loggnr). Lenke til kommentar
Cundou Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Føler jeg har linket denne mange ganger i dag men jeg gjør det gjerne igjen: Forbrukerrådet - kjøp av varer. Jeg hadde absolutt sendt PC'n i retur og bedt om en ny. Er det ett problem med den nå blir det gjerne flere senere... Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 takk for svar. jeg sendte mail til returavdelingen om problet, så får vi se hva de svarer. Burde vel sende den inn ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå