Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ny laptop fra Multicom, litt problemer. hva bør jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Heisann. Mottok min Multicom Compal KHLB2 på døra igår kveld, og intrykket sålangt er meget bra. syntes designet er tøft, og pcn jobber veldig raskt og godt. Men det er to ting som gjør meg litt skeptisk.

- "Fn" tasten er løs, slik var det da jeg mottok maskinen. Er ikke dette litt sløvt mtp at de har satt sammen pcn slik jeg ønsket det selv, og da tenker jeg at dette er noe de burde sett med egne øyne? I tillegg har de lagt inn operativsystem for meg, så dette er for meg litt rart.

- Har fått blåskjerm på maskinen to ganger allerede, på kun et par timers arbeid med installering av diverse, surfing etc.

Burde jeg klage og sende pcn i retur? Er egentlig ikke keen på å gi den fra meg nå som jeg endelig har den :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det første du burde gjøre er å ringe til de så fort som mulig... Hør hva de råder deg til å gjøre. Blåskjerm KAN være drivere etc som lager disse problemene. Men det som jeg reagerer på er den løse "Fn" tasten. Det er et "hardware" problem som de kan reagere på hvis du ikke sier ifra så fort som mulig..

Uansett, ring dem og hør hvordan du bør gå frem i denne saken(Har de en ordentlig support så logger de din samtale på dataen(ikke tale da seff). Spørr etter referansenr/loggnr).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...