SinIC Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hoppsann! Fikk rabba til meg et blått Bigtower fra en lokal datasjappe her. Fikk det grisebillig, nesten gratis, grunnet det var en retur fra Posten. Retur skyldes litt skade på fronten på selve kabinettet. Ellers like pent. Nå til saken! Jeg trenger ny front til dette kabinettet. Helt komplett. Finnes det noen plass på nettet der jeg kan få tak i slike deler? Har dere noen alternative løsninger på hva jeg kan gjøre ville jeg satt pris på om dere sa i fra! PS! Farge på fronten har ikke noe å si, da jeg skal lakkere allikevel. Cheers! -Jan Ivar- Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2003 Hei Igjen! Min første bump! Jeg har nå mailet 4-5 kjente, store webshopper som desverre ikke har kunnet hjelpe meg. Derfor så tar jeg sjangsen på å bumpe denne tråden, i håp om at noen her i det norske land, som fremdeles vil hjelpe meg. Håper på det beste igjen! -Jan Ivar- Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Kan hjelpe deg å bumpe tråden jeg Trenger faktisk noen deler jeg og. Har du mailet Microplex? Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 Joda har mailet Microplex. I tillegg Komplett, PS Data, Multicom og 3dfxcool. Pluss en til som jeg ikke kommer på i skrivende stund.. Ingen har kunnet hjelpe meg så langt. Får bare håpe... Lenke til kommentar
tore- Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Vet at flexi-data hjalp en kompis med dette. prøv dem. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Du kan jo lete litt her kanskje du finner noe http://www.chieftec.de/?page=products_cont...d=1&language=uk eller her http://www.arena-chieftec.de/PC_Chassis/Dr...gon_series.html kanskje du har flaks... Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Takker så meget tore- og MU26599. Skal prøve å maile Flexi med en gang. Kikka litt rundt på sidene du gav meg MU26599, men fant desverre ikke noe nyttig.. Skal kikke litt mer. Finner jeg noen løsning på dette, skal jeg personlig sende karameller i posten til den som finner løsningen for meg! Lenke til kommentar
tore- Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Det løfte bør du holde, jeg digger karameller. Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Just name your favorite!! Men må først se om jeg får tilbakemeldig fra Flexi da.. Hehe Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 jeg trur det var en post om det samme, og der fikk en fyr gratis front fra databutikken.com, selv om han ikke hadde kjøpt det der en gang Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Har handla for noen høvdinger der ja.. Så det skulle bare mangle at dem skulle vise litt godvilje til meg! Har btw sendt en mail til dem også nå. Takker så meget Ludde! Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Har fått mail både fra Flexi og Databutikken nå.. Ingen kunne hjelpe meg. Da ble det ingen karameller foreløpig da.. Men takk for tipsene uansett! Lenke til kommentar
ilex Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 mekk din egen i tre eller plexi Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Har ett blått jeg skal selge for 400kroner cirka med orgial eska og alt,innkludrer 4 vifter,og alle fester og alt det er ingen riper eller noen ting i det håper noen vil kjøpe dette MAXITOWER Endret 19. november 2003 av Shuttle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå