Gå til innhold

Blu-ray Disc - Tilbudstråd! [Les regler i 1. post]


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Inneholder alle seks Rocky filmene i en ny Blu-ray utgave. Ser awesome ut.

 

Takk for sist ................. :)

(forresten, lurer på hvor mange ganger du skriver et punktum for lite eller mye når du prøver å logge deg inn, niyehehe)

 

Men nå skal jeg fortelle et lite tips. Amazon.co.uk pleier nesten alltid å pricematche andre nettbutikker i UK. Dette for å være billigst der borte. Så hvis du finner denne boksen hos Amazon.co.uk ( http://www.amazon.co.uk/Rocky-Complete-Blu-ray-Sylvester-Stallone/dp/B002LE87QM/ ), ser du at den koster £25.97. Etter at britisk MVA er trukket fra, og med akkurat nåværende kurs (1 GBP = 9.1757 NOK), så blir det 198.57 blanke norske kroner. Fett, eh? Men husk at importkursen holdes lik en uke om gangen. Så det er ikke sikkert det blir 200,- når den kommer til Norge, og fortollerne skal ha et ord med i laget. Men, "yous pays the moneys, and yous takes the chances", som en kul karakter (Sal) i Futurama ville sagt.

 

For å ta den korte versjonen: Sjekk alltid Amazon.co.uk etter play.com ;)

Lenke til kommentar

Det skjer faktisk ikke så ofte _crs_. Jeg har ni prikker etter hverandre og det går som regel greit hver gang :)

 

Mitt tilbud:

 

Clint Eastwood: Dirty Harry Collection Box Set (5 Discs) - £17.99 @Play.com

 

Her har vi alle Dirty Harry-filmene samlet i en boks i sylskarp Blu-ray quality. Herlig, ikke sant? Gotta love Clint Eastwood!

post-123100-0-95717800-1296088434_thumb.jpg

Endret av .........
Lenke til kommentar

Her har vi alle Dirty Harry-filmene samlet i en boks i sylskarp Blu-ray quality. Herlig, ikke sant? Gotta love Clint Eastwood!

 

Hehehe, lærer du ingenting du? :)

 

Skal gi deg nok noen tips.

 

Denne boksen koster også £17.99 hos Amazon.co.uk ( http://www.amazon.co.uk/Dirty-Harry-Collection-Blu-ray-Eastwood/dp/B002MZ1UQE/ ), men de trekker fra britisk MVA, så bokser kommer ned i £15. Amazon.co.uk har gratis (eller gratis og gratis, bakt inn i prisen er mer riktig) når du bestiller for ca. £20 elns. Så da legger du bare til en annen film til £5 (hvis Amazon.co.uk har noen bra Blu-rays til £5, men jeg mener jeg kjøpte JCVD der for £5 eller noe sånt, og den er fet). Da har du fått deg den boksen + en ekstra Blu-ray for £2 mer enn om du kjøpte den hos play.com.

 

Prøver bare å hjelpe deg. :)

Lenke til kommentar

Etter nyttår steg den britiske momsen en smule, så den er nå 20%. Så Amazon.co.uk trekker altså fra 20% av prisen på det skal sendes til Norge. Egentlig kan du bestille Dirty Harry boksen og en litt dyrere film enn £5 og allikevel komme under 200-grensen og med fri frakt. Tror faktisk du kan ihvertfall kjøpe en film til £7 sammen med Dirty Harry boksen. Og da er utvalget med en gang mye større.

Lenke til kommentar

James Bond: (Dr. No / For Your Eyes Only / From Russia With Love / Die Another Day / Live And Let Die / Thunderball) (Blu-ray)

 

6079765m.jpg

 

£17.99 Play

 

 

Det er jo slik at Amazon som regel prismatcher Play hvis tilbudet står en stund. Men Play kjører mange tilbud som kun varer kort tid og disse matcher ikke bestandig Amazon. Så det lønner seg å følge med.

 

For eksempel så solgte Play Dirty Harry Bluray boxen for £9.99 tildigere i dag.

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Jeg gjør ihvertfall. Kan ikke huske sist jeg brukte play.com.

 

Shit, glemte reglene, må visst være tilbud i hver post. Vel, får ta noe random... du får Underworld Trilogien til £11.66 eller ca. 110,- hos Amazon UK.

 

Jeg foretrekker faktisk Play.com. Gratis frakt til Norge. Men jeg skjønner jo at det blir billigere på flere måter på amazon.co.uk osv. Kan jo hende jeg begynner å helle mot den siden. Vi får se.

 

Tilbud:

 

Harry Potter And The Deathly Hallows Part 1 - Triple Play - £12.74 @Amazon.co.uk

post-123100-0-03259000-1296761808_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...