AdneM Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hva er dette på norsk? Og kan jeg gjøre mail fraud på noen i England? Lenke til kommentar
Utsynet Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Postsvindel. Brevsvindel, pakkesvindel osv.... Du kan selvfølgelig svindle noen i England, men jeg vil ikke anbefale det da svindel ikke er helt lovlig.. Endret 30. oktober 2009 av Utsynet Lenke til kommentar
yaddah Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Postsvindel. Brevsvindel, pakkesvindel osv.... Du kan selvfølgelig svindle noen i England, men jeg vil ikke anbefale det da svindel ikke er helt lovlig.. "Mail fraud" er et amerikansk begrep og ikke spesielt relevant andre steder. Hvis du begår en forbrytelse I USA og postvesenet brukes på et eller annet steg i forbrytelsen, er det i USA "mail fraud", og det betyr at føderale myndigheter kan etterforske og tiltale deg, i motsetning til andre lovbrudd hvor kun de enkelte delstater kan rettsforfølge deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå