Nokk`ja 3650 Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg har prøvd å sende e -post. Jeg går på meldinger, ny melding, e-post, skriver e- posten og trykker på send. Men den blir bare liggenede i utboksen også står det "i kø" på den. Hva gjør jeg? [/img][/i] Lenke til kommentar
Nokk`ja 3650 Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Tja...har sånn der postkasse tror eg....... hva er det jeg må gjøre for å få et oppsett då??? Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Har du netcom, gå inn på netcom.no og bestill Oppsett for bruk av mobil som modem. Etter dette får du tak i en mail med POP3 støtte, f. eks. epost.portalen.no eller home.no, Du legger inn brukernavn, passord, pop server som står på hjemmesia til mailene og velger modem oppkoblinga som tilgangspunkt i bruk. Sjekk at det er internet.netcom.no og IKKE wap.netcom.no i oppkoblinga... da skal det funker knirkefritt, det gjør det hos meg.. P.S. Er det skrivefeil over, så er det fordi jeg er sliten og trøtt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå