Dupl3xxx Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg trenger et programm som kan convertere en EXT 3 partisjon til NTFS eller FAT32. det er ubetydelig for meg om det er datatap eller ei, jeg trenger bare et verktøy som gjør at jeg kan gjøre en EXT 3 partisjon om til NTFS eller FAT32. Hvilke(ne) programmer kan jeg bruke? Har googlet litt selv, men fant ikke det jeg leter etter. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Med datatap: 1) Slett ext3-partisjonen 2) Opprett en NTFS-partisjon 3) Quick-formater den edit: Og dette gjør du i "Disk Management". (Søk etter det i Help-systemet.) Endret 29. oktober 2009 av nebrewfoz Lenke til kommentar
Dupl3xxx Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Hjertelig takk, viste ikke at win7 hadde et så fancy verktøy, takker! Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ellers har du denne også. Funker visstnok på ext3 også. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ellers har du denne også. Funker visstnok på ext3 også. Sikkert fin hvis du skal aksessere en ext2-partisjon. Lite verdt dersom du skal konvertere partisjonen til NTFS, dessverre. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hjertelig takk, viste ikke at win7 hadde et så fancy verktøy, takker! Verktøyet har vært der ganske uforandret siden i hvert fall Windows 2000, muligens før også. Men det har ikke vært like lett å finne det (Kontrollpanel -> Administrative verktøy -> Datamaskin -> Disk-behandling). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå