Jørgen Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Så lenge man bor hjemme hos foreldrene, så finnes det bedre steder å få gavekort på enn Ikea. Har ikke sagt at det er en møkkabutikk, bare at det er en butikk av lite interesse for studenter. Student, ikke VGS-elev. De fleste studenter bor jo for seg selv og da er et IKEA - gavekort uhyre praktisk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 De fleste er vel å overdrive. Hvis man bor i samme by som man studerer, så bor man som regel hos foreldrene. Tviler egentlig på at TS (15 år) bor for seg selv. Så h*n setter nok større pris på et gavekort fra en klesbutikk enn Ikea. Btw, hater Ikea på Furuset. Blir forkjølet hver gang jeg kjøper is derfra. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ønsk deg en geit til noen i Afrika Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ønsk deg en ekstern harddisk. Beste gaven jeg har fått Lenke til kommentar
fauske10 Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Så lenge man bor hjemme hos foreldrene, så finnes det bedre steder å få gavekort på enn Ikea. Har ikke sagt at det er en møkkabutikk, bare at det er en butikk av lite interesse for studenter. Jeg er student. Kjøpte et bord der til 39 kr, og jeg var svært interessert i det. Hvordan begrunner du påstanden din? fauske10: Første skritt for komponering av ønskeliste er å føre på det du trenger som ønsker. Trenger du sokker, så ønsk deg sokker (spesifiser gjerne mønster/farge/merke/type, og evt andre variabler som tilfredsstiller dine sokkebehov). (Sier forresten nicket ditt noe om hvor du kommer fra?) hehe, nei jeg er nok ikke fra Fauske. Jeg er født og oppvokst i Os (rett utenfor Bergen) men visst jeg ikke husker feil så kom tippoldefaren til bestefar fra Fauske elns heahhae Lenke til kommentar
Jellax Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=79301 ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå