fauske10 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 hei, jeg har ikke peiling på om dette er riktig forum eller hva men men. vet det er litt tidlig, men idag så møtte jeg på 2 onkler av meg og dem spurte hva jeg ønskte meg til jul osv. jeg hadde ingen anelse. Noen som har noen tips? hehe Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 alder, kjønn, interesser ? Ønsk deg en laptop! Eller utstyr til pc. Skoleutstyr ? Gavekort ? Hvis du er student er det jo supert med gavekort på IKEA. Gavekort på tøy ! var det så vanskelig ? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hva med å ønske om at fred på jord. Og at de ber om at du skal holde deg frisk og rask til neste år. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 ..Eller en kjæreste, kanskje. Verdensfred hadde vært digg, uansett. Lenke til kommentar
fauske10 Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 alder, kjønn, interesser ? Ønsk deg en laptop! Eller utstyr til pc. Skoleutstyr ? Gavekort ? Hvis du er student er det jo supert med gavekort på IKEA. Gavekort på tøy ! var det så vanskelig ? er 15, gutt og liker å drive på med pc, ski og båt. laptop har jeg har litt dårlig fantasi men ikke tenk på det Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hvis du ikke har noen ønsker har du et luksusproblem... Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 ... sa Pedobear. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 En Xbox 360. Hvis du er spill-intrisert ;p Eller Paintball ;p eller softgun ;p eller PC ;p Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ønsk deg et Penisfutural av Panda pels:) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hvis du er student er det jo supert med gavekort på IKEA. Verste jeg har hørt. Da hadde jeg heller valgt gavekort på en møkkabutikk som Cubus... Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Tv? Penger? Ett eller annet fjernstyrt? Ps3? Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg ønsker meg denne: http://www.poshpad-uk.co.uk/pages/product_...x?s=01119033505 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hvis du er student er det jo supert med gavekort på IKEA. Verste jeg har hørt. Da hadde jeg heller valgt gavekort på en møkkabutikk som Cubus... Idiot, kjempegreit når man blir student og skal handle seng/pult/møbler. Dessuten, IKEA er ikke en møkkabutikk... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Så lenge man bor hjemme hos foreldrene, så finnes det bedre steder å få gavekort på enn Ikea. Har ikke sagt at det er en møkkabutikk, bare at det er en butikk av lite interesse for studenter. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Så studenter trenger ikke møbler? Siden de fleste studenter bor ikke for seg selv? Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ønsk deg DVD'er Støttar denne - lag ei laang liste over filmar du ynskjer deg. Det er det eg ynskjer meg til jul i år. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Så lenge man bor hjemme hos foreldrene, så finnes det bedre steder å få gavekort på enn Ikea. Har ikke sagt at det er en møkkabutikk, bare at det er en butikk av lite interesse for studenter. Jeg er student. Kjøpte et bord der til 39 kr, og jeg var svært interessert i det. Hvordan begrunner du påstanden din? fauske10: Første skritt for komponering av ønskeliste er å føre på det du trenger som ønsker. Trenger du sokker, så ønsk deg sokker (spesifiser gjerne mønster/farge/merke/type, og evt andre variabler som tilfredsstiller dine sokkebehov). (Sier forresten nicket ditt noe om hvor du kommer fra?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå