Gå til innhold

Noen med HDD overføringskit i østfold?

glx-rider

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal kjøpe meg ny xbox idag og lurte på om noen hadde en hdd overføringskabel å låne bort i østfoldområdet? Jeg kommer gjerne og henter og leverer tilbake. (dette er så jeg får overført fort siden jeg skal selge min gamle med harddisk og trenger da å flytte over en del ting.. )

Hvis noen har så fint om dere sender meld på 92690795 eller skriver en post her:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av alle interesserte her på forumet så er det ingen som har? Hvis det er noen andre steder i landet som kan tenke seg å låne bort så skal jeg gladelig betale frakt frem og tilbake.

Så nettopp på hvordan man bestiller dette, og hadde vært fint å fått dette opp å gå før jul:P

Lenke til kommentar

Har fylt ut og sendt, så driver egentlig bare og venter på den, men siden det antakeligvis kommer til å ta sykt lang tid, og han som har kjøpt xboxen gjerne skulle hatt harddisken og så hadde det vært kjekt å fått låne en sånn så det ble gjort med en gang:)

Synes nesten det er litt spesielt at ingen på forumet har hatt behovet for dette og har en slik kabel, med tanke på hvor mange som har oppgradert harddisk.

Lenke til kommentar
Har fylt ut og sendt, så driver egentlig bare og venter på den, men siden det antakeligvis kommer til å ta sykt lang tid, og han som har kjøpt xboxen gjerne skulle hatt harddisken og så hadde det vært kjekt å fått låne en sånn så det ble gjort med en gang:)

Synes nesten det er litt spesielt at ingen på forumet har hatt behovet for dette og har en slik kabel, med tanke på hvor mange som har oppgradert harddisk.

Skal bytte ut min gamle premium med en elite snart, og da må jeg sikkert gå gjennom den samme prosessen som deg med venting på kabel. Blir liksom en flere uker lang periode hvor man ikke kan ta i bruk eliten og 120gb disken bare for at man skal gå rundt og vente på den fordømte kabelen. Håpløst system.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...