glx-rider Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hei! Skal kjøpe meg ny xbox idag og lurte på om noen hadde en hdd overføringskabel å låne bort i østfoldområdet? Jeg kommer gjerne og henter og leverer tilbake. (dette er så jeg får overført fort siden jeg skal selge min gamle med harddisk og trenger da å flytte over en del ting.. ) Hvis noen har så fint om dere sender meld på 92690795 eller skriver en post her:) Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Av alle interesserte her på forumet så er det ingen som har? Hvis det er noen andre steder i landet som kan tenke seg å låne bort så skal jeg gladelig betale frakt frem og tilbake. Så nettopp på hvordan man bestiller dette, og hadde vært fint å fått dette opp å gå før jul:P Lenke til kommentar
Gamechill Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 tror jeg har en du kän få den til 100 spenn + frakt Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Hadde håpet å slippe å betale for den da siden jeg regna med at den var gratis for dere:P Lenke til kommentar
Gamechill Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 kjøpte den av en fyr jeg og Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Skal vel kunne få en gratis fra MS ved å fylle ut et skjema og sende det inn til england. http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/9C252511-...ewithfax_NO.pdf Men tipper det sikkert tar ukesvis eller månedsvis å få skiten i posten, og det er jo litt meningsløst. Fatter ikke hvorfor de ikke kan ha dem i butikkene eller noe sånt. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 er ikke den greia bare engangs bruk? Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 er ikke den greia bare engangs bruk? Du kan bare overføre en gang, da innholdet slettes fra den gamle disken i det prosessen kopierer det inn på den nye. Men selve kabelen kan brukes uendelig mange ganger. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Har fylt ut og sendt, så driver egentlig bare og venter på den, men siden det antakeligvis kommer til å ta sykt lang tid, og han som har kjøpt xboxen gjerne skulle hatt harddisken og så hadde det vært kjekt å fått låne en sånn så det ble gjort med en gang:) Synes nesten det er litt spesielt at ingen på forumet har hatt behovet for dette og har en slik kabel, med tanke på hvor mange som har oppgradert harddisk. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Har fylt ut og sendt, så driver egentlig bare og venter på den, men siden det antakeligvis kommer til å ta sykt lang tid, og han som har kjøpt xboxen gjerne skulle hatt harddisken og så hadde det vært kjekt å fått låne en sånn så det ble gjort med en gang:) Synes nesten det er litt spesielt at ingen på forumet har hatt behovet for dette og har en slik kabel, med tanke på hvor mange som har oppgradert harddisk. Skal bytte ut min gamle premium med en elite snart, og da må jeg sikkert gå gjennom den samme prosessen som deg med venting på kabel. Blir liksom en flere uker lang periode hvor man ikke kan ta i bruk eliten og 120gb disken bare for at man skal gå rundt og vente på den fordømte kabelen. Håpløst system. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Vel du får si fra, så skal jeg sende deg min hvis jeg har fått den til da:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå