Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kan jeg kontakte lege for å av/be-krefte H1N1?

apegryn

Anbefalte innlegg

Halla, jeg er syk, vondt i hodet, dårlig i halsen, men frisk nok til at jeg kan gjøre meg til nytte på jobb.

Arbeidsgiver vil ikke ha meg rundt siden jeg er syk, noe jeg har forståelse for, siden jeg ikke må smitte noen andre med influensa, visst det er det jeg har.

Jeg ønsker å gå til legen for å avkrefte eller bekrefte om jeg har en smittsom influensa eller ikke, SJEKKER LEGEN DET I DISSE DAGER, eller er det uaktuelt å ta en prøve for å sjekke meg? Skal uansett ringe de imorgen, men kan være greit å få noe erfaring fra andre først, så jeg kan kontre de om de sier de ikke vil gjøre dette for meg.

Jeg blir vanligvis syk i en uke eller to i strekk, og vil ikke være så lenge borte fra jobb, med mindre jeg står i fare for de andre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

får håpe det, men jeg har en tendens til å ligge utstrekket i 1-2 uker når jeg får influensa : ( Jeg har alltid pleid å jobbe når jeg har vært syk før, men med denne svineinfluensa-hypen, så kan jeg ikke være tilstede med mindre jeg vet hva jeg er rammet av. Det er mulig det er en helt vanlig sesonginfluensa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...