Howard Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Bøybart, med farger og touch - Bridgestones nye elektroniske papir er trolig det mest avanserte hittil. Les mer Lenke til kommentar
µT. Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det vi har ventet på i alle år er vel en avis som er basert på E-papir. Bruk av papir vil da synke drastisk, noe som er et stort bonus med tanke på miljøet. Man vil også alltid ha de ferskeste nyhetene siden avisen vil oppdatere seg selv. Lenke til kommentar
OKai Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Er vel ikke mange årene før man kan feste TV-en på veggen med teip. Hvilken skjermteknologi er det disse papirene bruker? Lenke til kommentar
Nator Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ja, mindre transport av papir hit og dit er bra for miljøet. Gleder meg til man kan brette/rulle sammen ei tynn lefse som kan fungere som både e-bok og film/tv-fremviser. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ja nettopp! I'll be waiting! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Er litt skeptisk til dette her om det medfører massekutting i alle de elektroniske trærne. Sett bort fra det så syntes jeg dette her virker spennende, men har vanskeligheter for å se for meg at det kan overta papirets funksjon. Mest grunnet menneskets elskov for det kjente og kjære, ikke av teknologiske grunner. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 De av dere som abonnerer på Aftenposten vet at dette vil være særs etterlengtet... Om jeg i tillegg kan rulle dritten sammen for å knuse en veps, er det kun en bonus. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Spennende teknologi, men kan vi tørke oss bak med det? Føler det er avgjørende på suksessen. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Vel, pleier du å tørke deg bak med dagens avis? Jeg vet ikke hvorfor jeg spør, for jeg vil helst ikke vite det, hehe. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Er litt skeptisk til dette her om det medfører massekutting i alle de elektroniske trærne. Sett bort fra det så syntes jeg dette her virker spennende, men har vanskeligheter for å se for meg at det kan overta papirets funksjon. Mest grunnet menneskets elskov for det kjente og kjære, ikke av teknologiske grunner. Når teknologien er bra nok, så er folk overraskende forandringsvillige, så jeg tror det kommer til å ta over i praksis. (Dog vil man fortsatt ha bøker for nostalgiens skyld, blant ivirge samlere osv). Feks når digitalkamraer begynte å ta over for alvor tok det ikke lang tid før analoge kamraer var en kuriositet, samme når CDer begynte å slege godt, kasett og vinyl ble kjapt veldig små markeder. Jeg tror det samme vil skje med bøker. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg