Kani Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 På mandag skal jeg undervise elevene i 4.klasse om museum. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan gjøre det? Oppgaver? Hva bør jeg trekke frem? Hvordan kan jeg konkretisere det? Er student og litt usikker på hvordan jeg skal gå frem akkurat her... Neste fredag skal vi på museum for å se hvordan det er der. Noen lærere som har noen tips? Eller andre for den saks skyld. Har lyst å presentere et bra opplegg. Det er første gangen de har om museum, så må ha en introduksjon først. Lenke til kommentar
contore Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hmm kanskje du kan si litt om forskjellen på "gamle, kjedelige" museum av typen nedstøvete krigsmuseum med "saker og ting" på utstilling i montre kontra mer moderne mer interaktive museumer som London/Hamburg/Amsterdam Dungeon og International Spy Museum i Washington f.eks? Leste en artikkel for en stund siden med en liste over de beste museumene. Finner den sikkert hvis du søker litt. Eventuelt søk på "interactive museums"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå