scrollsaw Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hei. Jeg har et lite program som heter scroll saw keychain maker. Det er et program som jeg bruker da jeg sager ut nøkkleringer. Men det er ikke æ,ø og å i det programet. Er det noen som vet hva man kan gjøre for å få det til. Her er linken til programet. Og dere finner det litt nede på siden. http://www.scrollsawworkshop.blogspot.com/ Takker for svar Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Har du tilgang til kildekoden? Hvis ikke får nok ikke du fikset det. Kontakt den som lager programmet og forklar problemstillingen. Kanskje er det en bug, kanskje er det ikke støttet. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Om du ikke har tilgang til kildekoden er nok eneste alternativet å bruke ae, oe og aa istedet for æ, ø og å. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 kanskje du kan bruke de svenske bokstavene hvis de er der ? Lenke til kommentar
footnote Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hvis du kan bruke bilder istedet for tekst, så kan du produsere teksten i et annet program og laste inn bildet i programmet du bruker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå