Emaxine Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Har en Dell studio 15 bærebar der vifta går omtrent konstant. Og det som er litt komisk er at vifta ligger bak til venstre, og vis jeg trykker litt hardt ned på venstre side av musepaden, så stopper vifta!! Hvordan kan det ha seg?? Litt tungvint å trykke ned der hele tiden.. Har funnet ut at jeg kan sette en full 1,5 litersflaske der, så stopper viften Men da er det litt vanskelig å skrive igjen... Noen som har en idè om hvorfor det er slik? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Høres ut som en dårlig kontakt et ellerannet sted. Hva med å bruke en skruetvinge? Lenke til kommentar
Emaxine Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Høres ut som en dårlig kontakt et ellerannet sted. Hva med å bruke en skruetvinge? Hehe, ikke dumt! Ser veldig bra ut oxo. Har tenkt på at det kanskje kan være dårlig kontakt ett sted.. Kankje jeg bør ringe inn å kjefte på dell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå