One 7 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Hei, hvis jeg kjøper noe hos en privatperson på for eksempel Finn.no eller lignende og betaler med Paypal overføring, vil jeg da ha samme beskyttelse gjennom Paypal som hvis jeg kjøper noe på Ebay? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Det har du nok, men en paypal konto er verd mye mer for en på ebay en en på finn, så en ebay selger vil nok være mer forsiktig med å svindle over paypal Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) Hei, hvis jeg kjøper noe hos en privatperson på for eksempel Finn.no eller lignende og betaler med Paypal overføring, vil jeg da ha samme beskyttelse gjennom Paypal som hvis jeg kjøper noe på Ebay? Kan jo dele min egen erfaring. Kjøpte noe på nettet for noen mnd siden, varen ble aldri sendt og selger svarte ikke på mailene mine. Det jeg gjorde da var å sende inn en 'dispute' gjennom paypal, etter noen dager fikk jeg refundert hele beløpet jeg hadde betalt til selgeren, av paypal. Så pengene dine får du nok igjen uansett. Endret 15. juli 2013 av Cpt Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) Var dette en nettbutikk eller privatperson du kjøpte av? Endret 15. juli 2013 av K_7 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 privatperson med egen hjemmeside. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Har det noe å si angående muligheten til å sende en "dispute" om en betaler via en såkalt Paypal checkout eller Overføring inne på Paypal hjemmesiden. En ting jeg liker ved Paypal er at de fungerer som en nøytral tredjepart, og bestemmer utfallet av tvisten. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Det fungerer både med checkout og vanlig øverføring via paypals hjemmesider. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Har det noe å si angående muligheten til å sende en "dispute" om en betaler via en såkalt Paypal checkout eller Overføring inne på Paypal hjemmesiden. En ting jeg liker ved Paypal er at de fungerer som en nøytral tredjepart, og bestemmer utfallet av tvisten. Det har ingen betydning. Så lenge du ikke velger "gift options" så blir du beskyttet av PayPal. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Jeg skal overføre SEK 2500 fra min Norske PayPal konto, til en i Sverige med svensk konto. Hvordan kan jeg regne ut hva han må betale i avgifter fra PayPal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå