foenix Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hvor bør jeg gå for å få rimelige gode piggfrie dekk i Bergen? Tenkte jeg skulle kjøpe noen Continental Conti VikingContact5 siden disse er kåret til testvinnere i år. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Billig og bra hører ikke sammen i samme setning når det kommer til dekk, men siden du er inne på Conti, så er det greit Kan annbefale Conti, for regner ikke med at de har blitt noe dårligere siden forrige utgave som jeg har kjørt mye på Kan desverre ikke si noe om forretninger der borte, men Dekkmann er en landsdekkende kjede som har mange avtaler, så kanskje du har noen i forbindelse med jobb eller lignende der? Lenke til kommentar
B5234T Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Rostrup Dekk på Sotra. Lenke til kommentar
FCW Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 "Bil og dekk" på Midttun. De har ihvertfall vært billigst for meg tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå