Gå til innhold

Spill, noe nytt og anderledes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Romskip spill ja hvor man kan lande på planeter i solsystemet, det fins allerede en slik simulator og den er faktisk gøy også, men ikke den beste grafikken dog.

Og så skulle det fantes et nytt RTS spill, en mellombalanse mellom Total Annihilation og Warcraft 2, med nyeste grafikk teknologi selvsagt. Jeg styrer unna Supreme Commander, de ser ut til å gjøre alt riktig på papiret, men i praksis produserer ikke det noe på fun-factoren.

Lenke til kommentar
Jeg vil ha romskipspill, multiplayer med FPS. Altså en styrer et romskip enten alene, eller i co-op, og en kan traske rundt på skipet i førsteperson, og bli angrepet både ved "bording" og ved romskip-kamp.

Og blande inn litt X3.

Ja det hadde vært jævlig fett! Komme et MMORPG eller noe av Battlestar Galactica eller Firefly. ^^

Lenke til kommentar

Dog så har vi en lignende tråd om dette...

Hvordan ville du beskrevet ditt drømme spill

Copy paste av mitt drømmespill...

Mitt drømmespill må være en FPS spill.

Handlingen er satt til år 2026, 3 verdenskrig har brutt ut, Russland, Kina, Usa, Australia ligger i total ruin etter en atom krig. Europas største byer, Stocholm, Berlin London, Paris, Roma osv.. er øde etter et massivt kuleregn av bomber.

De overlevende har blitt separert til to fraksjoner, ene som prøver å finne og bruke flere atomraketter, de andre er opprørere som vil forhindre verdens undergang.

Du som soldat begynner som gutt og for gjentatte flash back fra bomberegn og familien drept av de onde, til du våkner opp på en rekruttskole. etter endt rekruttskole er du blitt sammen med en gjeng soldater, dine venner dør en etter en mens din militære grad øker med mer ansvar og vanskeligere oppdrag. På en rutine oppdrag med noen fra din patrulje med en gammel bil treffer du en landmine, du våkner siden opp i et feltsykehus og møter kjærligheten i ditt liv. Varierende oppdrag fra flyging, dykking, sniking, sniking og rushing nærmer spillet seg slutt og kjærligheten vokser. Plutselig en tidlig morgen kveld hører du et massivt brøl, flere atomraketter fyller himmelen, du skynder deg for å finne din kjæreste og prøver i fortvilelse å finne en feltprest, du gifter deg og akkurat da dere skal kysse fylles himmelen men et sterkt lys. Menneskeheten er død, samtidig som dette lyset gr seg ser du blikk fra alle de ødelagte storbyene samtidig som du hører din egen stemme som forteller noen gråtende ord om mennesket brutalitet.

Men vent? Er det ferdig? Nei! Dette spillet har en bror part som viser historien fra den andre siden. Alt som blir gjort i spill 1 er mot reaksjoner i spill 2, det var du som plantet landminen. Sakte men sikkert ut i historien forstår du at dine handlinger er gale og prøver å forhindre undergangen, indrekonflikter preger karakteren. Han har ingen venner, er ensom men lojal mot sin leder. dog akkurat du du skule forhindre der undergang. Du blir skutt i hodet og man ser missilene flyr opp i himmelen.

Det er mitt drømme spill...

Endret av ole_marius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...