tormoddf Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Enda en DS, denne gangen med større skjerm, slippes på markedet på nyåret. Les mer Lenke til kommentar
Osturn Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Har siklet helt siden eg så nyheten i dag tidlig:P Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Tror jeg beholder DS Lite'n jeg. Hvordan blir det når grafikken skaleres opp fra standard format tro? Masse pixelling? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Er det bare meg, eller virker det som om Nintendo er veldig lite oppfinnsomme? Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 For meg virker det heller som om de er meget oppfinnsomme, hvertfall på det økonomiske plan. Maken til melking av produkter skal man lete lenge etter. Men jeg skjønner hva du mener Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 De burde kanskje lansert denne samtidig som de andre, da det tross alt ikke er noen fremgang, bare en annen versjon. Melking vil jeg ikke kalle det, da de gamle fortsatt fungerer helt utmerket. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 jaja, fornøyd med min dsi.. rart de slipper så jævla mange ds'er på markedet.. jaja Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hvordan blir det når grafikken skaleres opp fra standard format tro? Masse pixelling? Hvor i artiklen står det at oppløsningen er høyere? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Snart er DS like melka som "hero" prinsippet Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Driter vel i hvor mange modeller som kommer jeg. Har min DS Lite og den er jeg helt fornøyd med. Så lenge Nintendo raker inn cash, får vi gode spill i retur Endret 29. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
MatjoT Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg fant et bilde som sammenligner DSi og LL... http://i.i.com.com/cnwk.1d/i/bto/20091029/...comparison2.jpg Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hvordan blir det når grafikken skaleres opp fra standard format tro? Masse pixelling? Hvor i artiklen står det at oppløsningen er høyere? Sant nok. Men det er ikke akkurat en god ting at bildet blir strukket. Oppskalering er jo strengt tatt og foretrekke i den sammenheng. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 256 x 192 i 4,2" høres direkte utrivelig ut, og verken størrelse eller vekt er spesielt lommevennlig. Kommentarfeltet hos IGN er oversvømt av folk som føler seg snytt av Nintendo som allerede nå kommer med en ny modell, men jeg tviler ærlig talt på at disse i det hele tatt har tenkt over saken. Holder meg til min DS Lite, jeg, ser verken behovet for DSi eller LL. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Det som er ypperlig med DS Lite er jo at den passer fint i jakkelomma. Den nye ser alt for stor ut. Jeg bruker ikke DS'n så mye hjemme, men reiser mye 30-60 minutter togturer og tar den med da. Endret 29. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 256 x 192 i 4,2" høres direkte utrivelig ut, og verken størrelse eller vekt er spesielt lommevennlig. Kommentarfeltet hos IGN er oversvømt av folk som føler seg snytt av Nintendo som allerede nå kommer med en ny modell, men jeg tviler ærlig talt på at disse i det hele tatt har tenkt over saken. Holder meg til min DS Lite, jeg, ser verken behovet for DSi eller LL. Kunne ikke vært mer enig. Sony NWZ-A828 har 320 x 240 på en 2,4" skjerm tror jeg... Noe mindre ville vært ille... men så ser jeg DSi XL/LL, HVA F**N NINTENDO?! (Sorry uttrykket ) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) DS Lite er det beste produktet til nå. Personlig synes jeg tilbehør til disse blir et mareritt med så mange modeller. Det er vanskelig å finne nye praktisk vesker til den første DSen. Butikkene gidder jo ikke sitte med et eget lager bare for å dekke tilbehør til alle modellene. Personlig mener jeg det burde holdt med totalt 2 modeller før det kom en helt nyskapende og kraftig oppgradert DS2. Endret 31. oktober 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 DS Lite er det beste produktet til nå. Personlig synes jeg tilbehør til disse blir et mareritt med så mange modeller. Det er vanskelig å finne nye praktisk vesker til den første DSen. Butikkene gidder jo ikke sitte med et eget lager bare for å dekke tilbehør til alle modellene. Personlig mener jeg det burde holdt med totalt 2 modeller før det kom en helt nyskapende og kraftig oppgradert DS2. Enig i det! Lenke til kommentar
ost3popp Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Denne ser ikke dom ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg