El Viking Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg driver med et lite prosjekt her, men jeg har ikke tid (eller nok kunnskap) til å gjennomføre det på egenhånd. Derfor ser jeg etter en dyktig PHP-programmerer som har tid og lyst til å hjelpe meg med dette. Jeg har allerede prøvd å sette det bort til to forskjellige programmerere i utlandet, men ser at det ikke er en modell som funker så veldig bra. Jeg tror dette kommer til å funke best hvis man sitter sammen og jobber, hvor begge er fysisk til stede. Derfor lurer jeg på om noen vet om en nettside/forum/skole/blad hvor jeg kan henvende meg for å komme i kontakt med en _dyktig_ programmerer (det er viktig at han er mye dyktigere enn meg, og at han ikke trenger å slå opp alle php-funksjoner hele tiden - det gidder jeg ikke betale for). Det hele er selvfølgelig betalt. Aller helst ser jeg etter en student/wiz-kid/entusiast. Det er fortrinnsvis interessant med Oslo-området. Er f.eks. http://norskwebforum.no/index.php et bra sted å søke? Hvor finnes de flinke folkene? Lenke til kommentar
PuterDude Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hei! Moderatoren "Hellkeepa" på NWF er MEGET dyktig, og er en freelancer i følge profilen hans. Du kan jo prøve å ta kontakt med han? Lenke til kommentar
Tim91 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hei https://hsw.no/ Han heter Henrik Steen han er ganske flink gå vidre til hjemmesiden hans så ser du hans referanser. Lenke til kommentar
PlastBox Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hei https://hsw.no/ Han heter Henrik Steen han er ganske flink gå vidre til hjemmesiden hans så ser du hans referanser. Jesus fucking christ.. referanser? Endel "vennesider" laget for medruss og.. *drumroll* enda et mafia-spill! Hehe, neida, er godt mulig fyren har skill, han har i allefall gjort endel webjobber. Klør meg bare i hodet over alle disse Mafiaspillene som jeg trodde toppet popularitetskurven 4-5 år tilbake men alikevel fortsetter oppover i antall. xD Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Du har bedt Firefox om å koble tilhsw.no med en sikker tilkobling, men vi kan ikke bekrefte at tilkoblingen er sikker. Vanligvis når du kobler til med en sikker tilkobling vil nettsteder oppgi en sikker identitet, for å bevise at du besøker rett nettsted. Men identiteten til dette nettstedet er ikke bekreftet. ja han virker pro Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Hehe, ja, jeg gjør meg opp mine egne meninger om dette... Takk for alle svar så langt! Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 PlastBox: Se på hva han har laget. Han har laget BIS-drammen sin side (i følge han), og den var ikke så ille. Mafia spillet lagde han nok når han var mindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå