ze5400 Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Ser for meg denne som frontrute i bilen... nå ser du veien.. <BSOD>... nå gjør du ikke! Eller kjøre noe annet enn windows? Kernel panic da Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Og hvordan ser denne skjermen ut bakfra da ?? hmmm Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Har opplevd en gang, og aldri når systemet har kjørt Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 2 ganger her Flimzes, begge gangene så gikk prosessorene på 500% ++ Nei som frontrute på bil trur jeg det er for tidlig, 30% er og blir for dårlig Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Har opplevd en gang, og aldri når systemet har kjørt Har opplevd det betydelig oftere enn som så. Men mer normalt - at X crasjer - og det er ikke akseptabelt på en bil! Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Sjelden X krasjer hos meg, kun når kjører maskina litt for høyt Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Tenker fortsatt: Jepp, til militærbruk. Forsåvidt som ekstramodul til personlig våpen. Skjermen trenger ikke å være 100% gjennomsiktig, så lenge man beholder det totale perifere synsfeltet. Ellers tror jeg det kan bli en slager i shipping industrien. Endret 29. oktober 2009 av CosmoK Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 2 ganger her Flimzes, begge gangene så gikk prosessorene på 500% ++ Nei som frontrute på bil trur jeg det er for tidlig, 30% er og blir for dårlig Hehe, har selv opplevd at prosessorene har gått på 5-6000%... men selvfølgelig kan de ikke gå over 100 egentlig. Kernel panic er vel i 99.9% (jeg er villig til å påstå dette), enten hw-feil, dårlige drivere, eller et dårlig program. Om du tar en linux-kjerne, noen vellagde og testetede drivere, og kjører et program godt testet og enkelt program på toppen, samt hardvare som tåler en støt eller tusen så har du noe som neppe kræsjer med det første. Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 2 ganger her Flimzes, begge gangene så gikk prosessorene på 500% ++ Nei som frontrute på bil trur jeg det er for tidlig, 30% er og blir for dårlig Hehe, har selv opplevd at prosessorene har gått på 5-6000%... men selvfølgelig kan de ikke gå over 100 egentlig. Kernel panic er vel i 99.9% (jeg er villig til å påstå dette), enten hw-feil, dårlige drivere, eller et dårlig program. Om du tar en linux-kjerne, noen vellagde og testetede drivere, og kjører et program godt testet og enkelt program på toppen, samt hardvare som tåler en støt eller tusen så har du noe som neppe kræsjer med det første. Kunne vel gjort det samme med en nedstrippet windows ME kjernen også... OS kjerner som ikke blir utfordret krasjer ikke av seg selv. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Men ME kjører ikke på arm eller powerpc eller hva du nå vil kjøre det på. Er vel ingen grunn til å betale masse ekstra for å få x86 i en bil. Lenke til kommentar
rhov23 Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Genialt hvis man kunne ha en "elektronisk blekkskjerm" (e-bokleserskjerm) under. Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Når/hvis gjennomsiktigheten blir bedre kan man ha en blokk med mange slike skjermer inntil hverandre og der med kunne generere ekte 3d bilder. Jeg vil i alle fall ha en gjennomsiktig OLEDskjerm, samme hva det brukes til ^^ Lenke til kommentar
EliasJacobsen Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 QUOTE(Stefski @ 29/10-2009 : 15:08) Ser for meg denne som frontrute i bilen... nå ser du veien.. <BSOD>... nå gjør du ikke! Hahahahahahahaha Made my day Lenke til kommentar
Mirandur Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Ellers tror jeg det kan bli en slager i shipping industrien. Så et foredrag fra en kar fra verftsindustrien her på Vestlandet, han viste blandt annet frem konsepter på fremtidens styrebruer for skip. De hadde store HUD'er mot frontrutene, så tror absolutt disse skjermene har en mulighet der, i alle fall om gjennomsiktigheten forbedres uten å gå ut over tydeligheten av databildet. Ser for meg data som vanndybder, skipsleier, ankerpunkter og radarinformasjon superimposed på omgivelsene... Lenke til kommentar
LotteN Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Det der var enormt kult! Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Man kunne laget digitale rullegardiner med disse! Med en sensor og litt smart programvare kunnet det blitt magisk Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Ser for meg denne som frontrute i bilen... nå ser du veien.. <BSOD>... nå gjør du ikke! Eller kjøre noe annet enn windows? Var sikkert ikke det han mente. En eller annen form for feilmelding. Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 eller eller eller man fester et kamera på en svær halefinne midt på bilen, og så kan man velge å se bilen sin i tredjeperson når man kjører! Og så kan rattet i stedet være en Playstation-kontroller!! Og så kan alle bilspillfanatikere få oppleve verdens mest realistiske bilsimulator!!! (og så kan alle GTA-psykoer kjøre til de ramler utfor brygga) ;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Head up displayet som BMW bruker i alt annet enn M modellene, uheldigvis uoppnåelig for de fleste, er annerledes enn det som ble linket til. http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/6ser...onomics_hud.jpg Men så er det viktig å påpeke at man her har økt kontrasten for å få frem et klart bilde av displayet, i virkeligheten er det langt mer gjennomsiktig og forstyrrer på ingen som helst måte. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Skjermen i et kamera? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg