Ohny Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Da jeg skulle inn på min WD disken min istad, fikk jeg opp melding: "The disk in driver G: is not formatted." Jeg håper virkelig jeg ikke må formatere disken da det jeg har der inne er minner og gleder (for flere brukere). Fins det håp? Og hvordan klarte den plutselig å klikke? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Slikt skjer stadig vekk, USB disker er ikke pålitelige. Så første bud er backup, aldri lagre ting bare på en eksterndisk. Det er flere muligheter. Det er en liten mulighet for at det er enkelt å fikse. Hvis ikke bør det gå å bruke GetDataBack eller tilsvarende for å hente ut filene til en annen disk. Bruk MBRlister (se signatur) så skal vi sjekke om det er en enkel løsning. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg har lært av tidligere kræsj , har nå backup på 3 disker. Veldig kjekt Har du prøvd å ta ut den eksterne disken , og sette den inn i en stasjonær pc ? kan jo hende at det bare er selve elektronikken i harddiskkabinettet som er gåent. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg har ikke stasjonær, kun laptoper Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg har ikke stasjonær, kun laptoper http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=107678 Lenke til kommentar
cucamonga Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Har du prøvd: start - kjør - cmd - chkdsk G: /F (enter) dette har fungert på min eksterne hdd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå