Deneb Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hei! Har en lenovo s10 maskin (10,1") hvor jeg tuklet litt med oppløsningen slik jeg skulle få installert et vpn-program, i tillegg til antall farger (16 til 32 bit). Etter dette har skjedd så er rett og slett skjermen "for stor" for min egen skjerm, dette uavhengig av hvilken oppløsning jeg har. Hvilket område jeg skal se på, på skjermen styrer jeg med musa. Hvordan i alle dager løser jeg dette? Lenke til kommentar
footnote Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Er bare å sette oppløsningen lavere? 1024x600 vil jeg tippe Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Etter dette har skjedd så er rett og slett skjermen "for stor" for min egen skjerm, dette uavhengig av hvilken oppløsning jeg har. Takk for svar - men dette har jeg altså prøvd. Lenke til kommentar
Cundou Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Dumt spørsmål - men jeg antar at du også har prøvd å starte maskina på nytt? Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Finnes ikke dumme spm men bare dumme svar Ja desverre så har jeg prøvd det uten at det har gitt så mye resultat. Har også vært innom ekstern skrivebord, kan rett og slett være at pcn tror jeg har større skjerm enn det jeg har ? Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Gikk inn på avanserte innstillinger og huket av boksen som sa at det som er for stort for skjermen ikke skal vises. Lenke til kommentar
Cundou Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Og da løste problemet seg? Hvilket operativsystem har du forresten? Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Da løste det seg ja, innlegget ble skrevet litt i forbifarten så fikk ikke presisert nærmere hvor det er etc, men om det er uklart og noen har samme problem så er det bare skrive en PM evt skrive i tråden. Windows XP. Lenke til kommentar
Cundou Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hvis det er løst så kan du klikke på "Løst" knappen på toppen av emnet ditt, slik at det synes i forumet ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå