Svenni212000 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Hei godtfolk! Jeg har nylig hentet mitt HIS HD 5770 skjermkort. Siden jeg ikke er så veldig begeistret for støy, har jeg tenkt å bytte stock kjøler med noe litt mer stillegående. Ettersom jeg er under litt strengt budsjett, så tenkte jeg på Arctic Cooling Accelero L2 Pro kjøleren. - Høres dette ut som en grei kjøler? Eller har dere tips om bedre alternativer? NB: Husk at jeg har et vist budsjett, så ikke tips om kjølere til 7-800 kroner. - Dette blir mitt første bytte av GPU kjøler, lurer på fremgangsmåten og om det er en krevende oppgave? Selv kan jeg ikke se at det er værre enn; #1- Løsne skruene på baksiden for å løsne plastdekselet og stock kjøler. #2- Rengjør/fjerne gammel kjølepasta fra kortet. #3- Monter Accelero L2 Pro kjøleren som anvist i bruksanvisningen. Kan ikke tenke det er værre enn dette, men må bare spør så jeg er forberedt. - Jeg har også skaffet meg et Cooler Master Cosmos 1000 kabinett, og har et spørsmål om den medfølgende kjøleløsningen. Det jeg enkelt lurer på er hvordan støynivået er på dette kabinettet? Endret 29. oktober 2009 av Svenni212000 Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Kan anbefale Thermalright hr-03 Rev.A Har den selv på hd4770, gpu tempen går ikke over 55c i furmark å dette er etter jeg har satt opp volten og overclocka den til det det går. Koster 330kr, det følger med kjølepasta, ramheatsinks osv. Eneste minuset er vel att du må kjøpe vifte selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå