fogduckers Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 noen som vet om en side jeg kan få tak i xbox 1 spill i iso format? helst pal/europe versjon for er ute etter noen gamle klassikere jeg en gang hadde på en chippa xbox 1 som jeg kjøpte for 3k med 70 spill og ingen av dem hadde jeg på cd, så derfor vil jeg laste ned de spillene jeg savner men finner ikke europeiske pal iso filer av xbox spill Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Du får ikke hjelp med piratkopiering på dette forumet Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Meh, vi har faktisk ikke LOV å hjelpe deg uten å bli straffet selv Lenke til kommentar
fogduckers Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Du får ikke hjelp med piratkopiering på dette forumet men hva med chipping av xbox for bruk av piratkopierte spill da? det er det lov til da eller? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Det er lov hvis du skal bruke den til backups, men ikke til piratkopierte spill Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Forumet følger ikke nødvendigvis norges lover, men sine egne regler. Vi vil ikke bli innblandet i evt piratsaker som kan komme i avisene. "Norsk nettforum hjelper pirater" i VG osv. Så blir hele diskusjon.no dratt inn. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Stenges pga. trådstarter vil ulovlig skaffe seg spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg