Zlatan92 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 ..hvis man tar klasse B? Har spurt noen jeg kjenner som har tatt klasse B, og de sier at de har fått klasse M for skuter osv gratis. (En som fortalte meg at han hadde fått for traktor også) Kan dette stemme? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Når du tar B, kan du automatisk kjøre M. Traktor har jeg ikke hørt noe om, da dette må tas spesielt. Jeg fikk M da jeg tok klasse B-sertifikatet. Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg fikk B M S T da jeg kjørte opp til klasse B. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 http://www.vegvesen.no/Forerkort/Om+forerk...nbil+(klasse+B) Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Nå får man kun M. For noen få år siden så fikk man mer, men skuter og traktor får man ikke lenger. Traktor kan man få enkelt om man har B, man trenger kun å kjøre opp til BE for å også få T. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Stemmer at man kun får M nå. Fryktelig irritabelt i grunn. Burde vært B M S T som tidligere etter min personlige mening. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Enda en slik diskusjon... Med klasse B kan man kjøre traktor med tillatt totalvekt opp til 2.5tonn. Men, egentlig! Så får man kun B og M i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå